Tria el teu idioma...

dimecres, 19 de setembre de 2012

Scraproom inaugurada

Que bé se sent una quan acaba una feina ben feta...mmmmmm!


Després d'uns quants dies amb tota la casa potes enlaire (amb perdó a qui li ha tocat patir-ho) queda inaugurada la meva nova i renovada SCRAPROOM :)



Ha costat molt, però finalment vaig decidir ordenar-me una mica i posar-me "manos a la obra"



De fet, com diuen els més savis: No hi ha mal que per bé no vingui. Que cert! perquè aquests dies han estat molt profitosos en tots els sentits. He après a fer coses que mai m'hagués imaginat fer jo sola. Com exemple, us diré que a mi el "taladro" és un d'aquells aparells que mai m'han agradat. Diga'm bleda i enriu-te'n el que vulguis. Però a partir d'ara, un nou repte superat: - Tremoleu parets, que vinc!



Us deixo aquí algunes fotos de la meva obra d'art. Les he retocat una miqueta (jiji..) Tans dies sense el meu material a mà m'ha fet buscar altres alternatives creatives i voilà! He trobat una aplicació per Mac que fa meravelles amb les fotos. És el Image Tricks Lite. Una aplicació gratuïta i de molt fàcil utilització. Us l'aconsello!


Foto 1 - Scraproom:  Zona de treball

Foto 2 - Scraproom: Materiaaaaal!!!



2 comentaris:

  1. Es enorme!! Quina enveja. La meva es de 1 m2 màxim! :P
    Enhorabuena por atreverte a abrir un blog. Te he conocido por KDS (SCRAP&ART) así q nos veremos por el curso ;)Te sigo!! ladylauscrap.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laura!! Moltes gràcies!! Compte enrera fins el dia 6;) Ens veieeeeeem!

      Elimina