Tria el teu idioma...

dilluns, 24 de setembre de 2012

Un regal molt especial

El dia 17 de setembre va ser l'aniversari d'un dels meus 2 nebots, el Liam. Ja té 8 anys i és tot un homenet...com passa el temps. I per molts anys!

En aquest punt de la vida he tingut clar des de fa dies què regalar-li.

Tot ésser humà té els seus orígens i tots i cada un de nosaltres estima la seva terra com la que més, està clar! Per alguns, fa falta estar lluny per adonar-se'n, per altres és més fàcil desconèixer que admetre llocs millors al seu. Sigui com sigui, "per gustos, els colors"...i com m'agraden a mi els meus, els nostres Liam...

El resultat del meu moment d'inspiració, una senyera personalitzada amb el teu nom: L I A M


Foto 1 - "L" de Liam

Foto 2 - "I" la mama

Foto 3 - "A" el Biel

Foto 4 - "M" el papa



Ahir va ser a teva festa d'aniversari i, després de 8 anys fent-ho, no vaig poder assistir per por a encomanar-te la "conjuntivitis dolentitis" que tinc! La tieta es fa gran Liam, jejje! Sé del cert que et va agradar molt el regal i que vas llegir molt bé la meva carta, ets un crack! Et felicito i per molts anys!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada