Tria el teu idioma...

dimecres, 24 d’octubre de 2012

Inspiration by Ania-Maria Wolniak

Inspiration by Ania-Maria Wolniak 
al Scrap&Art Weekend BCN  


En aquesta ocasió, el gran repte ha estat la utilització de les aquarel·les líquides. I jo crec, que després de tot, ens hem fet molt bones amigues:P

  • El material és de la col·lecció ILS <I love Scrap>
  • Inspiració & Tutoria de la sempre riallera Ania-Maria Wolniak :)
  • El plus, el meu toc personal i les meves mans encara tacades de tinta xina...aiiiiii!! alguna idea per netejar-les? :O

El resultat, aquí el teniu...

Prova superada, no?

La veritat és que a mi m'encanta!!! :D
LO 30 x 30 - "LIFE": Un trosset de VIDA (Amos Plaj, Turunç - Turquia)

9 comentaris:

  1. És molt refrescant! En sintonia total amb la foto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síii!! Creu-me que temptada vaig estar de posar la foto amb una llimona ben grossa al costat:)

      Elimina
  2. És molt refrescant! En sintonia total amb la foto.

    ResponElimina
  3. Nena, t'ha quedat espectacular!!!!! Les aquareles t'han quedat genials!! La foto em va enamorar de seguida que la vaig veure, però en aquesta pàgina ha quedat super bé!! preciós!!

    Jo vull veure la de la purpurina ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. nooooooo....aquest no crec que l'acabi! Però prometo utilitzar-la en algun altre treball. Al final m'agrada i tot!

      Elimina
  4. m'agrada molt com t'ha quedat la pàgina amb les aquarel.les de fons!

    i em sap greu dir-te que la tinta xina costa molt de marxar! les meves mans en donen fe! jiji

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Albaaa!! Sàpigues que ara mateix em faré seguidora del teu blog, EL PLANETA SLAK!!! Que bó!! Vaig ensopegar amb ell una vegada però mai més he pogut trobar-lo fins ara que has comentat la meva entrada! Quina bona sorpresaaaaaa!!! Moltes gràciesssssssss:)

      Elimina
  5. Ueee!! Vaya fondo más chulo. sembla un sol enorme no? m' encanta. i la foto molt bona. (jo ja l'havia vist... ;) )

    ResponElimina
  6. Doncs sí Laura, un sol solet mooooooolt gran que surt cada dia quan estàs de vacances....mmmmm!!! I suposo que no sóc la única que ho sent així!! Fins ben aviaaaaaat!!!

    ResponElimina