Tria el teu idioma...

dissabte, 27 d’octubre de 2012

Inspiration by Jaszmurka

Inspiration by Jaszmurka al 
Scrap & Art Weekend BCN

Fa dos dies que visc sense mòbil!!!!!...i que bé s'està!  :P 

Me'l vaig deixar (eiiii, sense voler! ) a casa dels meus pares. Avui l'he anat a buscar. Però tinc com un no sé què, que no sé com, que no em deixa agafar-lo del bolso i posar-lo a carregar:) 

I quina tarda de pluja més bonica hem passat!

Confesso que ja en tenia ganes...
El dia a dia m'omple les hores d'activitats. La feina n'ocupa unes quantes però he de reconèixer que la paraula aburriment no forma part del meu vocabulari habitual i que acostumo a ocupar el meu temps lliure en mil i una coses que vull fer fins i tot abans de tenir-lo!

En fi, una tarda de pluja esplèndida amb la meva Lola i tota la casa per nosaltres dues soletes. 

Adivineu que hem estat fent? :D



Mini-album inspired by Jaszmurka


Hem fet el mini de la Jaszmurka! Amb una rosa pink com a protagonista que fa poooooor! Com a ella li agrada!...mmmmm....i a nosaltres també, eh? :D

Aquí us el deixo, espero que us agradi;)

Ara sí! Bona niiiiiiiiiit!!!!!!!!


















15 comentaris:

  1. Preciós!!! I el toc pink m'encanta!!!

    ResponElimina
  2. Mare meva... que bonic que t'ha quedat!!!

    ResponElimina
  3. Mare meva... que bonic que t'ha quedat!!!

    ResponElimina
  4. és un àlbum súper simpàtic, amb una model fantàstica... regal inclós!

    ResponElimina
  5. Què complert! Té molts detalls i està tot comentat. És nota que està fet amb molt d'amor. Mooooolt xulo!!!

    ResponElimina
  6. nena, un album genial!! Li has donat un toc sensacional amb aquest rosa!!! M'encnata!!! Jo vull veure la Lola en directe, és brutal!!! Tan mona!!!!

    ResponElimina
  7. És brutal!!!!!! felicitats!!
    Molts petonets!!

    ResponElimina
  8. jjajaj això del regal qué??? m'agrada el toc d' humor de l'àlbum. petonas a las 2 ;)

    ResponElimina
  9. Gràcies a totes!!! Divertit ho és i us assseguro que també ens vam divertir molt fent-lo....jijiji!

    Ah, i traquiles que el "regalet" ja me'l quedo jo :P

    Un petóooooooooo!!! I bon diumengeeee a tothom!

    ResponElimina
  10. M'ha encantat l'àlbum! Creatiu, personal i colorit!
    Quina preciositat la Lola!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa! Me'n alegro que t'agradi tant! Et segueixo!!!!

      Elimina
  11. Absolutely fantastic album! And... I love you dog! :D ♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohh yeahh!! &I love your aRt!!! a great big kisssss!!! :)

      Elimina
    2. Tens traça!!!!és divertit i original...un petó..m ho seguirè mirant....,.

      Elimina