Tria el teu idioma...

diumenge, 21 d’octubre de 2012

Inspiration by Nulka

Inspiration by Nulka al Scrap &Art Weekend BCN

La Nulka ho diu clar:
 >>> I like grey

(...li agrada el gris) i a mi,  m'agrada que li agradi!


Ens proposa un treball molt divertit en forma de Layout 30 x 30 i utilitzant un kit de material de la col·lecció de SODAlicious (mmmmmm...)

El resultat, el meu supeR-Layout...taaaatxxxaaaaan! :D

La Lola,  la meva font d'inspiració assegurada per qualsevol treball ;)

Com fer-ho?

  • Doncs molt fàcil. Tries la foto, la meva en blanc i negre, uns quants colors de base que combinin i a tallar! però no amb tisores, ni cutex, ni tampoc amb cap utensili d'aquests moderns que tallen sols. És molt més simple! 

Utilitza les teves mans :)

La tècnica és senzilla, només cal que vagis estripant tires de paper de banda a banda. Posa atenció cap a quin cantó ho fas. La vora tallada que utilitzaràs al LO és la que queda blanca. T'aconsello practicar-ho abans. A part de ser molt relaxant et divertiràs molt!



  • Montes la composició de trossos de paper que més t'agradi i els vas enganxant.
  • I ja pots començar a decorar! Com? 
Benvingut gesso a les nostres vides!

Una bona de capa de gesso per damunt dels treballs ajuda a donar consistència, forma i personalitat a les pàgines. Ajuda't d'una targeta vella per extendre'l bé i sobretot deixa que s'assequi abans de continuar marranejant!!! Fes-ho amb un secador si tens pressa ;)

Utilitza tots els elements de decoració que vulguis, n'hi ha milions! Des de botons a cordills, lletres, pedres, petxines, xapes,...Fes servir la teva imaginació, però no et passis amb els detalls, eh? 

"Sovint les coses més simples són les més boniques" 

I quan fas una pàgina (un "layout" en el temible vocabulari de l'scrap) l'objectiu és que al mirar-la la gent vegi el que tu vols que vegin. En aquest tipus de treballs no és res més que la foto.


Per a seguir inspirant-vos, que us sembla aquesta altra pàgina?
La vam fer fa uns dies entre un amic i jo per regalar-li al més guapuuu de la colla:P ...com t'estimuuuu!!! per molts anys!!!





Ànimeu-vos vosaltres també a fer-ne! I ja m'ensenyareu els resultats eh? :P

15 comentaris:

  1. T'ha quedat estupenda!!! I no m'estranya que la Lola t'inspiri, és autèntica!!!!
    I l'altre LO, amb els papers de SODAlicious, brutal!!!
    La foto del baner m'encanta!!!!

    Gracies pel teu comentari al meu blog!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. si oiii?? jiji!! a mi també m'agrada molt! moltes gràcies!!

      Elimina
  2. simplement Genial!
    Ipd.sóc fan de la Lola.

    ResponElimina
  3. M'agraden tots dos LO, però el de la Lola...la Lola és una divina!!!jajajaja

    petonets!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Divinaaaaaa....mmm...crec que això no li havien dit mai:) Moltes gràcies charo!

      Elimina
  4. Oh, que guapa és la Lola!!! Els dos LO han quedat la mar de xulos!!! És fascinat com trencant papers i empastifant de gesso por obtenir-se aquest resultat. Encara que crec que la magia està en l'amor amb el que estan fetes!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. i com ens agrada emmarranar-nos!!! :P
      Aiiiiii que ens veiem ben aviat Un petó guapa i moltes gràcies!!

      Elimina
  5. Preciós m' encanta tot el que fas i ames amb el entusiasme que i possas ,ets tot un crak!!!

    ResponElimina
  6. Madreeee!!! Ja tinc a qui semblar-me doncs jijji!! un petooooo!!!

    ResponElimina
  7. Fantastic layouts! :D
    oh damn... I miss you! 8)

    ResponElimina