Tria el teu idioma...

dijous, 4 d’octubre de 2012

Scrap&Art Weekend (preparatius!!!!)

Després de dos mesos esperant....ja el tenim aquí!!!!! Aquest cap de setmana arriba l'Scrap&Art Weekend:D





Tisores, llapis, cola, pinzells, acuarel·les, tinta india, gesso, washi tapes, gots de plàstic, raspall de dents, agulles i fil(ai mama, que no sé cosir!), tovalloletes,....no em deixo res? Les fotosssss!!!! Sort que existeixen els revel·lats en 1h:)

Bé, millor em relaxo i us ho explico...

L'equip de Kits de Somnis, encapçalat per la gran Mireia Carbonell (vilanovina havia de ser!), ha organitzat al Club d'Art Contemporani de Barcelona, més conegut com el B14, un cap de setmana "scraperuuu" "por todo lo altoooo"!! jiji! Art i creativitat de les mans de 3 dissenyadores polaques que m'encanten, l'Ania-Maria Wolniak, la Jaszmurka i la Nulka. Voleu saber per què? Visiteu els seus blogs i ho sabreu....

http://annamariawolniak.wordpress.com/

http://jaszmurkowekrzywulce.blogspot.com.es/

http://i-like-grey.blogspot.com.es/

Tenim per davant un total de 5 tallers on aprendrem tècniques d'Art Journal i Mixed Media.

L'emoció està servida i els meus nervis a flor de pell! Per sort, sé del cert que no sóc la única! "Mal de muchos, consuelo de tontos(...)"

I què més puc demanar? Que la salut m'acompanyi siusplau!!!! :P

Us adelanto algunes de les fotos que faré servir pels diferents tallers:


LOLA, 2 mesos


LOLA, 2 anys


I LOVE...CLIC!


Marta, Ayo & Esther - SUMMER 2012


Ayo & Esther  - LIFE!!!


Marta & Esther - FOREVER YOUNG


Esther - COURS, SAUT, CRIE, VOLE!!!




Xavi & Esther - I LOVE ...YOU:)



Prometo ensenyar-vos el resultat. La setmana que ve: Scrap&Art 100% Esther ;)






3 comentaris:

  1. Nena, quina crònica més ben escrita!!!! Em veig reflexada!!! Els nervis t'els esperàves i l'scrap a tutti plen també, però la taula amb les noies més scrap-autodidactes, no, eh??
    Petonets i continua amb el blog!!!

    ResponElimina
  2. Doncs, no!!! Això no ho tenia jo previst en el meus plans! Rosa Versosaaaa, ets genial! I no saps com me'n alegro d'haver-vos conegut! Una abraçadaaaaa ben forta!

    ResponElimina
  3. Unes fotos precioses!!
    Quin blog tant xulo!!
    Que contenta estic de facis aquest blog!! M'encanta veure la teva creativitat!!
    Molta sort bonica!!

    ResponElimina