Tria el teu idioma...

dissabte, 10 de novembre de 2012

15 Blogs amb Premi DARDOS!

Seguint la tradició dels Premis Dardo, avui em toca a mi concedir-ne 15 més. 

Jo en concediré 14+ una menció especial:) a la persona que me l'ha otorgat a mi, la Xènia. Que amb el seu blog Scrapdiscoverer ha aconseguit tenir-me enganxada dia a dia a l'ordinador per veure amb quina de les seves idees em sorprèn. Els seus treballs són pura energia i estan carregats d'una pila de sentiments que fan vibrar. Ella és FORÇA.


I aquests són els blogs que a dia d'avui més m'agraden, inspiren i que tenen tot el meu reconeixement i admiració:


En primeríssim lloc, a la Isis, del blog Rosa Verdosa. Quina nena més bonica, de veritat. L'admiro per moltes coses però sobretot pel seu estil i per la cura i la sensibilitat extrema que té amb tots els petits detalls. És única i això la fa especial. Ella és sense cap mena de dubte 100% SCRAP.

A la Laura, amb el seu LadyLauScrap. A part d'enginyosa i molt molt molt creativa, és super divertida! M'agrada per l'elegància i coqueteria amb la que presenta les coses. És maca perquè sí!

A la Judy ( i a la seva Diva! una bulldog com la Lola;)) i al seu blog Judyscrap. Va ser la primera persona que va deixar un comentari al meu blog. Que contenta em vaig posar. És super carinyosa! Des d'aleshores la segueixo i l'admiro moltíssim. Perquè quina canya i quin nivell que té. I a més, no se li ressisteix cap tècnica. M'encanta, és un amor!

Al Paper Pautat de la Silvia per la seva senzillesa, les seves fotos i la seva enorme creativitat. En poc temps que fa que la segueixo s'ha convertit en un dels meus preferits!

A la Pepita Bonita perquè és un blog, per mi, diferent a la resta. M'inspira tanta tendresa cada cop que el visito! I m'agrada perquè els colors, la positivitat i l'alegria no falten mai en cap de les seves creacions.

A l'Alba, amb el Planeta SLak perquè gràcies al seu blog vaig començar a saber què era scrap:) Vaig trobar-lo per casualitat i em va deixar flipada amb tots els seus dibuixos i treballs. Quines mans Alba!

A l'Atmosfera Scrap de la Céline. Fa poc que conec el seu blog però ja em te al·lucinada. Té un estil propi i una imaginació fent les coses que traspassa els meus "límits scraperus!". I les fotos que utilitza, increibles.

A l'Aída i el seu genial Coracolores. Ella fa del scrap un nou món ple de recursos i d'idees pràctiques. És flipant aquesta Aída!

Al Moments d'scrapada de la Núria. Una scrapera de les bones i una cucada de nena. No podia ser una millor mestra! perquè sap trasmetre a la perfecció tot el que sent, sinó pregunteu-li a l'Urgell, al seu fill:)

Al Be Mine de la Ruth. Imaginació, diversió, alegria i una pila d'activitats pels amants del scrap. A més, una nova dissenyadora de Kits de Somni. Energia assegurada! M'encanta!

A l'Emma i al seu Emma-Scrapbooking. Com jo, fa poquet que s'ha introduit al scrap però ja n'és una gran apasionada  i el que més m'agrada és que s'atreveix amb tot. Ella descobreix algo, ho prova, es posa a retallar, a enganxar, a marranejar...i voilà! Uns resultats increibles que, a més, sempre regala o són per algú especial! La veritat és que m'hi sento molt identificada:)

Al Quim Diaz amb el seu Coses d'Scrap. Hi ha pocs homes que es dediquin a fer scrap, algo que m'ha sorprès des del principi. Però us asseguro que els pocs que hi ha són autèntics! Així que la seva visió del scrap m'interessava molt ja des de l'inici. El blog del Quim és una passada i els seus tutorials per tots aquells que comencem a fer scrap són boníssims. M'han ajudat molt a conèixer i saber més i més. Tinc pendent assistir a algun dels seus tallers. Espero que ben aviat!

A la Nulka i al seu mega art polonès del i-like-grey. Aquí sí que em quedo sense paraules per definir-la. És una passada tot el que fa, tot el que expressa i la facilitat amb la que crea del no res. Només sé, que jo de gran vull ser com ella:)

I com no, a la meva Mireia Carbonell i el seu Kits de Somni. La web amb la que vaig començar a enredar-me amb tot això de manera vertiginosa no fa ni un any i a la que tinc un carinyo especial,  igual que a la Mireia, un amor de persona. Vigileu als que visiteu la seva web perquè és totalment adictivaaaaa!!! jiji! Material, kits, tutorials, mil idees, cursos....aiaiai! m'encantaaaa!


A tots vosaltres i a tota la resta que seguiré coneixent, seguint i admirant:

Que tingueu un bon dia!

Esther:)

10 comentaris:

  1. Nena, però quina emoció!! Una mica més i em salta una llagrimeta!!! Perquè no et tinc aquí a prop que sino et faria un "achuchón"!! Però ja te'l faré el proper cap de setmana!!!

    Moltíssimes felicitat a tu també pel premi, molt merescut!! Visca Scrapa'm!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mereixes qualsevol reconeixement que es fagi a tot el que fas!!! Guapaaaa!!!

      Elimina
  2. nenaaa!! jijij m' encanta lo q has puesto y q m hayas incluida en tu lista!!! bueno, difruta del teu premi que sempre fa moltiiiisima ilusió rebre'n. sobretot als nostres blogs q són petits. A mi almenys m'alegren el dia!! ens veiem el proper diss ☺ Lau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quanta raó que tens Laura! És molt motivador:) El proper cap de setmana tenim moltes coses a cel·lebrar, aquesta setmana hi ha hagut premis per tooootes!!! Un petonet bonica!!!

      Elimina
  3. Olé tu, Esther! I felicitats a totes les premiades. Es desborda el nivell.
    Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tú ets la culpable!!! jejje!!! Ets un soooool!!! Petons i fins la setmana que veeeeeeee....iuhuuuu!!! :)

      Elimina
  4. Felicidades Esther!! Y jo muchas gracias!!!! No me lo esperaba!!
    Estoy roja como un tomate!!
    Un beso!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jijij...es que te lo mereces, guapa!!! Que sepas que te sigo en diario de navidad...Me gusta mucho todo lo que haces! Un besitooooooooo!!

      Elimina
  5. Esther, moltissimes gracies!! aquest dilluns havia començat fatal i ara estic molt feliç, em fa il.lussió que les meves idees i treballs puguin ser d' interés!!!
    Moltes gracies per pensar en el meu bloc i felicitats a tu també!!!

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies i quina alegriaaaa!!! Estic contenta d'haver-te pogut alegrar el dilluns. Costen eh? :)
    M'ENCANTA el teu BLOG i M'ENCANTE els teus TREBALLS, t'ho mereixes!! Un petó!!!!!!!!

    ResponElimina