Tria el teu idioma...

diumenge, 18 de novembre de 2012

Crop de SEGELLS


Les meves mans han descobert una nova habilitat que fins ahir al matí els hi era totalment desconeguda: 

"carvar"

Sona molt malament aquesta paraula, ho sé, però cal tenir-la molt en compte quan el que vols és fer segells. La única contra-indicació que té és la seva inevitable addicció!

El material que necessites és ben senzill: "Gubias", base de "linóleo", un disseny pel teu segell i el més important: una profe com la Xènia, quina crack!

El resultat, una crop divertídissima entre 7 amigues que espero que repetim ben aviat... 
...potser amb la Cameo? :)


I ara, tinta i a estampar!!!


Els meus nous segells!!

Col·lecció de segells: XèniaLaura, Sheila, Anna G., Anna D. i Isis
Estampant



14 comentaris:

  1. Sí, ho hem de repetir!!! Mola molt fer crops!!!

    ResponElimina
  2. sí sí sí propera Crop Cameo ;) Q fotos més monas ♥ I es q... com ens encanta "carvar"....;)

    ResponElimina
  3. Segur que os ho vau passar genial!!
    La veritat és que això de carvar enganxa molt.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. mooooooolt divertit!!! A més, la Xenia és una profe excel·lent!!

      Elimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. I tant que cal repetir-ho. Scrap + bon esmorçar + millor companyia = matí genial!!!

    Vau fer una feina fantàstica!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que ens vam posar les botes eh?? Scrap gastronòmica! mmmm.... ;)

      Elimina
  6. wow! una altra adicta a carvar segells! jo també ho vaig descobrir fa poc i estic engantxada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí Alba! Totalment adictiu!!!!!!! Sort que aquesta és bona per la salut ;) Un petó!

      Elimina
  7. jo estic fent algún segell, però més "cutre" imatges sencilles, sobre "gomes d' esborrar" i anar buidant amb el cuter... cutre, cutre... però funcionen!!! estic d' acord amb altres comentaris... engantxa!!

    ResponElimina
  8. Cutreee?? A l'scrap no hi ha res cutre!!! Estic segura que deuen ser xulíssims! A més, l'altre dia parlavem que algunes gomes d'esborrar serveixen igual per fer sagells! És un molt bona opció, te la copiaré!! :D

    ResponElimina