Tria el teu idioma...

dimecres, 21 de novembre de 2012

"m" de mArTa

A l'entrada anterior us parlava dels REPTES que Kits De Somnis ens proposa aquest mes per començar a preparar els nostres regals de Nadal. 

Ahir us vaig ensenyar el meu segon repte: 

"estrella de nadal"

però...i el primer? ;)



...he reservat aquesta entrada 
fins al dia d'avui...
 i prou que m'ha costat!!! 
per un motiu molt especial:D

Enseguida veureu quin és.

-----------------------------------------------------------------


La meva nina i jo
Fa 27 anys, i després de 9 mesos esperant-la, va aparèixer en aquest món la petita de casa meva. 

Quina festassa! 

Jo tenia 9 anyets i una nina nova amb la que jugar:D 

Era 100% tecnologia punta. Aquesta es bebia els biberons de veritat, plorava i xisclava sense que se li acabessin les piles i si l'hagués deixat una setmana o més sense canviar-li els panyals com feia amb la resta de les meves nines...aiaiaiii! 



En fi! la nineta també s'ha anat fent gran...ja us he dit que era d'última tecnología!...i avui ja en té 27!


    pER mOLTS aNYS   


petitona  

------------------------------------------------------- - - --



Quan vaig veure el tema del primer repte 
enseguida vaig pensar en tu. 

Un Diari de Nadal, te'n recordes? 
Doncs aquí tens el teu...

Portada del Diari de Nadal


Només tenia una setmana per fer-ho...perfecte! perquè així no tenia massa temps per encantar-m'hi.

  • Primer pas: Estructura amb anelles


Els colors els tenia clars des d'un principi. T'encanta el marró! I vaig decidir combinar-lo amb colors suaus, com el verd, el blau, el blanc...
Només em calia donar-li un sentit pràctic. Havia de ser fàcil d'obrir, tancar i adaptable per si vols afegir, treure o canviar l'ordre d'algunes pàgines.

...i és que ets tant perfeccionista ó més! que jo

No tenia material "oficial" per donar un bon gruix a la portada i contraportada, així que el meu enginy em va portar a tallar trossos de cartró 17x17 d'una caixa de bon vi que tenia per casa(...com no!). I han quedat realment estupendes un cop forrades amb paper decorat adequat als colors que havia triat i tota la decoració que hi vaig afegir....o no? 

Al llom és on hi ha els forats per passar les anelles. Molt important!!! (ho dic perquè ho he hagut de repetir unes quantes vegades): Abans d'enganxar el llom a la portada i a la contraportada cal comprovar que el diàmetre de l'anella que vols posar hi cap! En el meu cas, el diàmetre de l'anella era de 3,5 cm, per tant, he fet un llom de 4cm. I ull! que els forats són 2 a dalt i 2 a baix! 


  • Segon pas: Pàgines interiors


Evidentement calia limitar el nombre de pàgines...tots sabem com t'agraden les fotos, a tu també se t'enganxa el dit, eh? jijiji! Aquest cop hauràs de seleccionar ☺  

Hi ha 10 pàgines 15x15 a doble cara totes per tu! 

Ara busca forats on posar-les  



Nota:  Maleït Martes y Trece que em va portar de cul! I llàstima perquè he perdut la majoria de les fotos que havia fet de tot el procès d'elaboració d'aquest album. Aquest cop, com no!, fent de les meves....aaaaiiix!!! Pregunteu-li a la disquetera de CD del meu Mac, que gràcies a la meva inestimable ajuda s'ha tragat la tarjeta on hi ha la majoria de les fotos! Tinc al nen de la casa ben content amb les meves noves peripècies! Ho sentooooooo de tot cor! Em perdones?  Jo no volia fer-ho tant malament!!!  :(

Alguna idea? ☺ S.O.S!!!

  • Tercer pas: Decoració


Senzilla i clara....les protagonistes dels àlbums sempre són i han de ser les teves fotos:)

Com que em cal practicar i amortitzar la Silhouette Cameo (regal del meu Xavi!!...guapuuuu!!) gairebé tots els detalls que he fet servir han sortit d'ella, dona-li les gràcies! jejje! Números, boletes de nadal, estrelletes i més estrelletessss! M'encanten! Es nota, eh?
A mà, m'hagués tornat boja!!! :) Visca la tecnologia!

Però també he utilitzat segells, paper vegetal, negatius de les plantilles de la cameo, gesso!!! (i és clar que sí, això no pot faltar mai!)...

També hi trobaràs sobrets, alguns fets a mà. Hi pots guardar tots els detalls que vulguis! T'avanço que són més útils del que et penses....segur que te'n faltaran o en faràs més, ja m'ho diràs

Pel format de l'àlbum, pots utilitzar fotos 7 x 10 (a  mi, amb marge blanc, encara m'agraden més). De tota manera, jo sóc fan dels filtres de  l'Instagram o Picfx i les seves fotos quadrades! A més, l'eina d'enfoc que té el Instagram és una gran eina...no deixis d'utilitzar-la!











Bé, això és tot Marteta, només espero i desitjo! que t'hagi agradat....quins nervis!!!

Si t'animes! estic segura que a tots els que han sigut capaços de llegir aquesta entrada fins aqui! els hi agradaria veure el resultat final del teu Diari de Nadal un cop personalitzat. T'animo a compartir amb mi una nova entrada al blog d'aquí uns mesos amb el resultat final!

El meu, així d'entrada, poc me l'esperava!!!

Gràcies al teu ♥ Diari de Nadal...










...iiiuuuhhhhuuuuu!!!

8 comentaris:

  1. oooh que precios!!! m' encata !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jijiji!!! Ho sé maronaaaa! Moltes felicitats a tu també per la part que et toca:)

      Elimina
  2. Està xulisim!!! un regal ben especial!!
    Quina sort, jo he demanat una Silhouette al Pare Noël, però no sé si està gaire per la labor!!!!!
    Felicitats pel repte!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tan especial! Com passa el temps...! ufffff!! :)
      Espero que els teus desitjos es facin realitat i el Pare Noël s'enrrotlli una miqueta! Segur que t'ho mereixes;)
      Moltes gràcies!!!!

      Elimina
  3. No només és una cucada, si no que respira tant d'amor que no pot ser que no arrenqui una llagrimeta!
    Felicitats, guanyadora!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et pensis eh? Crec que la bleda de la familia sóc jo!!! jejeje!!! Els gens de plorera fàcil me'ls he quedat toooots!!! ;D

      Elimina
  4. Nena, es una atuèntica preciossitat l'album!! M'agrada perquè no és excessivament nadalenc, vull dir que es nota que és per aquesta època de l'any però no cau en els tòpics!! Ets una artistassa! A més, nena, quines fotos!! I com escrius, m'encaata, em quedo amb la boca oberta i super relaxada despés de llegir-te!!

    I por último pero no menos importante: FELICITATS per ser la guanyadora! Avui per fi ho he trobat a KDS que no hi havia manera...a veure si m'animo a algun repte!!!

    petonàs!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapa!!! Aiaiai!! Mil gràcies per tots aquests piropos!!! Em fas posar vermella com un tomàquet!!!!! jajajajaa!!! Ets un sooooool! Un petó bonica!!!!!

      Elimina