Tria el teu idioma...

dilluns, 26 de novembre de 2012

Postals de Nadal - Comencem!!!

Ja tenim aquí el Nadal...!!!

El 25 de desembre...fum, fum fum!!!

I les Postals de Nadal no falten mai a casa meva:)

Si vols fer-les tu, ja pots començar a espavilar...

Necessites inspiració?

Aquest any m'he proposat 
no només compartir amb tots vosaltres
 totes les meves postals, sinó també els tutorials, enllaços, idees interessants i consells pràctics amb els que 
m'inspiro

:D


.................................................................


Aquesta és la primera postal d'aquest any:






Inspiració "100% polish"
...m'encanta el blog de la Nulka. 
No ho puc evitar!  


L'he fet en 3D i l'he dissenyat jo mateixa....(que em perdonin les poloneses!)

També us deixo un petit tutorial fotogràfic per a que el pugueu seguir.

I dir-vos que tot el material que he utilitzat el podeu trobar a  SODAlicious


En fi, que l'scrap polonés està de moda, i a mi...

... em torna boja!

:D

1.- Retalla 2 cartulines 15 x 9 i marca 2 senyals a les vores a 1 i 2 cm per tal de poder fer els plecs.
2.- Dissenya un dibuix i retalla'l a la cartulina que anirà a dalt. El meu, és el de fletxes "polish"!!!


3.- DECORA LES CARTOLINES. Jo he utilitzat gesso per la cartonina de sobre, plantilles d'estrelletes , color mist brillant, chip board stickers pels números, purpurina!!! (jiji!), segells, paper vegetal blau, tinta india negra ("tinta xina"!!!), cordill....també pots cosir com a toc final (....jo encara no en sé!)
4.- ENGANXA LES DUES CARTULINES per les vores marcades creant l'efecte 3D que més t'agradi!



4.- La meva Postal De Nadal ;)


Demà...més!!!


No oblideu el 3er repte de Kits de Somnis d'aquest mes de novembre:


!!!





12 comentaris:

  1. UOHH!!! molt ORIGINAL nena!!! Ni tipics colors, ni motius, ni complements!! Molt inspiradora!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Laura!! A mi també m'agrada molt! un petonet!!

      Elimina
  2. Neeeeeena, brutal!!!!!! L' estil pòlish h d' aprendre moooool de tu!!!! Espectacular!!!! M' agradaria veure- la en viu

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejej!!! Te l'ensenyo en viu quan m'ensenyis a fer les tevs pàgines d'Art Journal!!! Tú sí que vales:D

      Elimina
  3. visca el scrap polones!! a mi també m'agrada aquest estil i com t'ha quedat la postal!!!

    ResponElimina
  4. Súper maca la postal!! Ei guapa, sóc la Marta de miscraplab i he descobert el teu bloc a través del swap de rosaverdosa. He rebut el teu kit i t'haig de dir que m'ha encantat!!!! quan el vaig rebre estava feliç i nerviosa com el dia de reis quan ets petit (i no tan petit!)!! quina emoció! el paquetet moníssim i en obrir-lo: m'agrada molt!!!! cada un dels detallets!! és preciós Eesther!! moltíssimes gràcies!! ja tinc ganes de fer-ho servir tot (de nubes ja gairebé no en queden...lol...)! lo del segell m'ha inclús emocionat, que em regalis el teu primer, que maca... el faré servir al meu proper projecte segur!! i el mini una cucada, moltes ganes d'omplir-lo amb, com dius tu, la felicitat dels petits moments... del nadal! avui intentaré posar el post al meu bloc, si les "fieras" de casa em deixen, jajaja. Ah!! i saps què?? tot i que vivim a La Seu per coses de la vida nosaltres som de Sitges, o sigui que gairebé vecinas!! Un dia que baixem ens podriem trobar, no?? Et segueixo a partir d'avui guapa, el teu bloc és molt xulo!!! molts petonets i moooooooooltes gràcies de nou!! estem en contacte!

    ResponElimina
  5. Hola Marta!!! jejej!! Moltes gràcies per totes aquestes paraules. La veritat és que ho vaig fer amb moltíssima il·lusió i que t'agradi tant encara em fa posar més contenta!! Jo tampoc m'enrecordava del que era rebre un paquet d'algú a casa. Avui en dia tota la tecnologia es menja inevitablement totes aquestes coses per mi tan importants. Visca la creativitat, els sentiments, les il·lusions i les ganes de seguir sentint cada minut de les nostres vides!!!
    Eiiii!!! I ens veiem per Sitges, Vilanova o la Seu! Jo pujo sovint a esquiar al hivern!!!! jejeje!!
    Un petonet guapa!

    ResponElimina