Tria el teu idioma...

dijous, 8 de novembre de 2012

Premi Dardos a Scrapa'm!

8 de novembre del 2012 
i "Premi Dardos" a Scrapa'm!!!


És un premi que reconeix:

"l’esforç, la dedicació, la creativitat i la constància d’escriure un blog" 


I el que és més important per mi! és que aquest premi el concedeixen altres bloggers...


Gràcies Xen i al teu blog!!!


:)

Perquè fa poc més de 2 mesos que vaig estrenar el meu Scrapa'm! I si hi ha una cosa que no m'agrada gens i que em posa dels nervis és començar coses, no continuar-les, no mantenir-les o no acabar-les perquè me'n acabi cansant o perquè no trobi temps lliure per dedicar-li. Amb tantes i tantes experiències personals fallides , la veritat és que no les tenia totes...quina feinada m'estic buscant amb la de pila de coses que ja faig cada dia! (uuuuufff!! vaig pensar...) 

Però al fina m'hi vaig decidir!! jijiji!!
No cal pensar tant quan només depèn d'un  mateix i és algo que, sense saber que podia dir-se SCRAP,  he fet i m'ha agradat des de sóc ben petita!! 

...i ha estat tot el contrari al que m'imaginava!

Aquest blog m'ajuda a ordenar-me, a seguir-vos i a estar al dia del tot el que feu, a inspirar-me en moments baixos, a saber més i més gràcies a tots vosaltres, a posar ordre i classificació als meus treballs (siiiiiii!!!!), a ensenyar-vos el que faig i a mostrar-me, sense més, tal i com sóc fent dues de les coses que més m'agraden d'aquesta vida: Les manualitats i les sorpreses als que més m'estimo! Ara sí que conservaré un bon record i reportatge de tots els regals que us faig pendoooons!!!!! jejje!!
Molt bé Xènia, em coneixes poc però veig que ho has sabut veure ràpid! :O

Ara em toca a mi concedir el premi als 15 bloggers que més m'agradin....em deixeu 1 dia oi? Me'n agraden taaaants!!!!!
Us prometo que demà entrego els meus!


I per acabar, i com diu una molt bona amiga meva, no deixis de disfrutar aquest 8 de novembre de 2012 perquè no n'hi hauran més com aquest al calendari i només tu saps com ben aprofitar-lo!!! aiiiiiiiixxx....que sabia que és la meva Marta;)

Així, doncs...

Feliç dia a tots!!!!
;)

I ara sé que em saltaré totes les normes dels Premis Dardo, però m'és igual, per això estan ,no? ...per saltar-me les! 
Xènia, això és per tu!!!! T'ho mereixes guapa!!!!:P









10 comentaris:

  1. Oooooohhhh!!! Grácies! És molt xulo. Veus com és un premi merescut? Si és que fas art amb aquestes màns teves!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El que passa és que m'inspires...i avui encara més bandarrota!!!! Amb la de coses que havia de fer!!!! jejejjee!!!! El dia 17 t'ho porto! Vés preparant lloc ;)

      Elimina
  2. Guapa ets un sol... Facilitats!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tú la millor mare del món!! T'estimo preciosaaaa!

      Elimina
  3. Això és la canya!! quina xarinyola! xD felicitats esthelll està molt bè!!!

    ResponElimina