Tria el teu idioma...

diumenge, 4 de novembre de 2012

rEtRo-vInTaGe-pErSoNaL amb les DISTRESS INK

Un dels tipus de tinta que més m'agrada són les Tim Holtz Distress Ink de Ranger. Les transformacions que pots arribar a fer en un moment són, des del meu punt de vista, espectaculars!

La col·lecció sencera és de 36 tintes diferents i us asseguro que jo no pararé fins a tenir-les totes! Vaig boja amb les Distress Ink:P






A més, la seva utilització és molt simple. La idea és anar embrutant un paper fins a donar-li el toc antic o envellit que vulguis aconseguir.

Per fer-ho, millor amb escuma. S'adapten a un aplicador com aquest. Jo n'utilitzo una per cada tinta. Els recanvis no són cars i es venen per separat. 



...

Mira sinó quina tarjeta més xula que acabo de fer amb un paper blanc, uns quants sagells, una foto i les distress ink!!!


15 minuts abans


15 minuts després!







...

La meva història d'avui amb les tintes, PERÒ!! no acaba aquí:)

Perquè fa uns dies (bé, uns mesos! jeje!) vaig rebre l'encàrrec d'algú molt especial per mi, el meu CUNYI!! Aquest nen em té el cor robat. És únic al món i com cap altre persona sap treure la nena petita i feliç i somiadora i esbojarrada que hi ha en mi...quin parell estem fets!

Amb el seu glamour habitual:P ell volia algo d'estil "vintage"  (ai cunyi, i què és vintage? jijiji) per personalitzar la seva nova caseta i sorprendre a la seva Marta. La Martaaaa! Fúria i serenitat alhora, caràcter, personalitat, essència i sensibilitat extrema...què haig de dir de la meva germana? És una crack! L'admiro tant!!

Doncs aquí el meu homenatge a aquestes dues personetes tan importants en la meva vida.

Jo crec que ho hem aconseguit...no cunyi? :P

Me'n alegro de que us hagi agradat tant!!!!!

Amor, amor, amor!!!!!

Aquí està la clau! 
Sam i Marta :)


Per molts anys perdalets!!!
:P






5 comentaris:

  1. T'ha quedat molt xulo!!!! La foto amb la Marta es molt divertida!!! Petons.

    ResponElimina
  2. Han d'estar molt contents ta germana i el cunyi perquè t'ha quedat moníssim!

    ResponElimina
  3. Esther, la tarjeta molt chula! sembla una entrada per un espectacle! jeje I el LO enmarcat molt maco!!! los patitos muy graciosos! i el segell em sona ;)

    ResponElimina
  4. Molt bonic Tet !!! dia a dia et superes , m' agrade molt !!!

    ResponElimina
  5. Molt bonic Tet !!! dia a dia et superes , m' agrade molt !!!

    ResponElimina