Tria el teu idioma...

dijous, 22 de novembre de 2012

Segell LOLA

Feia molts de temps que no sentia una necessitat de dibuixar tan gran com la que he tingut aquest matí. 

Així que he agafat un llapis, un paper i a dibuixar!!




L'alegria de la casa avui no hi era i no me la podia treure del cap. De bon matí l'he deixat a l'Hospital Veterinari d'Òdena. Avui tocava cirurgia...i no precisament d'estètica! 
Pobreta meva...


Suposo que aquesta ha sigut la meva manera de dir-te que estava amb tu :)



Encara no sé per què però no m'ha costat gaire fer-lo...(amb el que acostumo a encallar-me jo últimament amb els dibuixos!)

És genial, oi? :D

Bé, si més no, a mi m'agrada moltíssim!


.....................................................

Aquests rampells d'inspiració 
cal aprofitar-los!!!!



I com que encara tenia un trosset de linoleo que em va sobrar del taller de segells que vaig fer amb les nenes i energia que descarregar per un tubooooo...


....m'he posat a carvar!!! 


Això sí que relaxaaaa...us recomano provar-ho!


A més a més he anat fent fotos de tot el procés. Aquí us les deixo:


Doncs aquí us presento el segell més entranyable de la meva petita col·lecció personal!

Eiiiii, i n'estic super orgullosa :D

Espero que us agradi tan com a mi...


Ah! I per cert! La Lola ja està a casa i es troba la mar de bé....!!!

La setmana que ve, festa del frankfurt!!! (...li vaig prometre!)


:D 



10 comentaris:

  1. Esther t'ha quedat genial, jo quin nivell!! el carinyu per un gos no es pot explicar, una manera molt maca, segur q el fas anar moltissim en les teves obres d'art !! congratulations baby ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapaaaa!!! A veure que diu la nostre profe Xènia!! Fins que no es pronuncii no estaré tranquila! :)
      Ens veiem aviat, eh? Un petoneeet!

      Elimina
  2. M' agrada molt, a mes fa justicia a la teva Lola!!! la meva germana també té una Lola, és boja i carinyosa a parts iguals, sembla el Scooby doo!!! es fan estimar molt!!! M' alegra que estigui be!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si??? Una altra Lola!! Les haurem de presentar:D
      De veritat que sí es fan estimar....:)
      Un petonet Silvia!!!!

      Elimina
  3. primer de tot me n'alegro moltísim q ja estigui a casa!! Sé el que se sent quan es queden al Vet amb cara de ..."no m'abandonis." I tu amb un nus al coll... Així q dónali molt mimitos. I bueno, qué dir-te del segell... me superencanta!!!!!! de veritat. Una pasada!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ho podies descriure millor! Esperem que no sigui res i tot hagi acabat aqui!!
      Així que t'ha agradat el segell? jejeje!! Es xulo, eh?? Aquest any postals de nadal amb "Lola Style"! ;)

      Elimina
  4. Olé, olé! Quina gran dubixant i carvadora de segells! Molt i molt bé.
    M'alegro que la Lola es trobi bé.
    Petonents

    ResponElimina
    Respostes
    1. GRÀCIESSSSSS PROFEEEE!!! Sense tu mai ho hagués aconseguit! Gràcies, gràcies, gràcies, per la magnífica crop que ens vas organitzar! Un petó bonica!!!

      Elimina