Tria el teu idioma...

dimarts, 4 de desembre de 2012

Decoració de Nadal


Aquest any estic disfrutant com una nena petita la preparació del Nadal :P

Que si postals, diaris de nadal, regalets, sorpreses...

Avui ja us puc ensenyar part de la decoració que farem servir aquest any per decorar el nostre arbre!

Podeu pensar que és una feinada però us ben asseguro que no he trigat més d'una hora en tenir aquestes
tres peces fetes. 

Animeu-vos a fer-ho!!








Si voleu aprendre'n més...

1.- Tutorial de la Lori Whitlock per fer decoració en 3D a base de paper:



2.- Inspira't amb la Rosa Verdosa per fer envoltoris creatius


3.- Inspira't a Xènia Crafts per sorprendre a tothom amb les teves postals de Nadal

4.- Participa o agafa moltes i moltes idees als reptes Christmas KDS 2012 que hi ha cada setmana durant aquests mesos de novembre i desembre!


...i ara, a seguir treballant!

6 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies guapa! A mi m'encanten els teus dibuixos...ja ho saps! :)

      Elimina
  2. Són super!!! el meu color preferit per guarnir l' arbre és el vermell, fa anys que fem variacions sobre el tema, però allà estan els guarniments de quadrets vichy vermells!!
    M' encanta la teva activitat, no pares!!! d' on treus el temps!!!???
    Jo haig d' aprofitar aquest cap de setmana llarg a tope o no em posaré al dia fins el nadal que vé!!!
    Mercés pel tutorial!!

    ResponElimina
  3. VERMELL. El meu també! Sóna molt típic però a mi no em cansa mai. I els quadrets vichy!!!! siiiii!! jijiji!!! No saps lo contenta que em vaig posar quan vaig trobar un ribbons així!
    Temps? Te'n faries creus del que puc arribar a fer en 5 minuts del meu esbarjo!! jajaja!! Ni t'ho explico! ;)
    El SECRET? La meva habitació de scrap (jijiji!) Vaig haver de remoure cel, terra, mans i mànigues.....!!!! Finalment, ho vaig aconseguir i des de que la tinc no paro quieta, és veritat! Ordre i desordre al meu gust! Què més puc demanar?

    ResponElimina
  4. Quina decoració més xula. A tope amb l'seperit nadalenc!
    Gràcies per la referència!

    ResponElimina
  5. Són uns detalls ser bonics, a mi això del paper amb una partitura, me chiflaaaaaaa!!!!! Nena, es veritat que no pares!!! i moltíssimes gràcies per incloure'm ens les propostes nadalenques!!!!
    Xxx

    ResponElimina