Tria el teu idioma...

diumenge, 23 de desembre de 2012

Postal d'aniversari per la Marta

El dia 17 de desembre la nostra princeseta va fer 35 anys! 

Per molts anys Marta!!!

Aquest any potser la festa no ha estat com s'esperava. 
No hi hem pogut ser tots i els que hi erem...
una colla de figues toves! jaja!

Però la festa vam fer, la sorpresa la va tenir, les espelmes les va bufar i els regals no van faltar!!

...o què et pensaves Marteta? :)








 ...disfruta de tots aquests regals (jijiji!), de la vida i de tots aquests amics que tens i tindràs sempre al teu costat! 
T'estimem!!!

10 comentaris:

  1. m'encanta m'encanta i m'encanta! moltes gràcies per la festa princesss!!!i pels regalets!!! però sobretot gràcies per compartir amb mi sentiments i la vida!!!! ja fa 20 anys que anemjuntes caminant...tota una vida! Això si que és un regal! t'estimo princesa! Marta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això sí que és amorrrrr!!! :D
      Un petoooooooooooooooooooooooo!!!

      Elimina
  2. Cuñiiii que xulo et va quedar!! com et vaig ajudar una miqueta a buscar els materials, ja prenc nota de com fer alguna xorradeta a veure com hem surt! petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic segura que con el estilazo que tens ens sorprendràs a tots!! Visca el meu cuñi!!! :D

      Elimina
  3. Felicitats a la Marta!
    Quina bona pinta fan aquests regals amb un toc Esther clarament marcat!

    ResponElimina
  4. NENA... UNA VEGADA MES T' SUPERES ,M' AGRADE MOLTÍSSIM ES UNA CUCADA !!!
    PER MOLTS ANYS A LA MARTA !!!

    ResponElimina
  5. NENA... UNA VEGADA MES T' SUPERES ,M' AGRADE MOLTÍSSIM ES UNA CUCADA !!!
    PER MOLTS ANYS A LA MARTA !!!

    ResponElimina
  6. Navideña & Elegante! muy muy bonita Esther!

    ResponElimina