Tria el teu idioma...

dimecres, 26 de desembre de 2012

Samu Art

No puc deixar passar més dies sense ensenyar-vos el que m'ha fet el meu cunyi!

El regal és un anell, ben gran, de tela, amb floretes!....en fi, dels que posa " aquest és per l'Esther" quan els vas a comprar! jejeje! Com em coneixen! I és que tinc un cunyi i una germana que no me'ls mereixo!!

Però pel cunyi no n'hi havia prou. Així que avariguant què és el scrap, curiós com sempre, espontani i impulsiu com ningú i carinyós i natural com no conec a algú altre!...s'ha currat una caixa "SAMU ART" (tal i com ell l'ha batejat!) on no li falta detall! jejejjjee!! La caixa inclou carta escrità a mà pel meu cunyi (i en catalàaaaa!!!! tachons i faltes d'ortografia inclosos...ets un crack cunyi! com t'estimuuuuu!)


I si no me'l estimo més és perquè és impossible!!! :D





11 comentaris:

  1. aiiii deu meu que maca ets!! bueno me alegro que t'hagi agradat!! a veure si amb una mica de sort repeixo i et torno a fer un altre pero d'aqui un temps que jo no tinc tanta inspiracio com tu jijiji un petonas maca i gracies per tot!

    MEGAAA CUÑAAAOSSS!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eres un crack!!!! Lo sabes, verdad cabronzueloooo????? Te quiero cuñiiiii!!!!! jejejeje! TE QUEREMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esther, Xavi i Lolaaaaa...

      Elimina
    2. Sam ,Mira que saves lo que nos gusta a todas eh? . Que suerte tenenemos las mujeres de tu vida !!! jajaja

      Elimina
  2. jajaja que consti que la seva intenció era fer scrap pero no tots tenim la teva habilitat per fer aquestes coses tan xules que fas! jejeje encara que li ha quedat prou bé. l'ha fet amb molt de carinyo, això si.

    T'estimem preciosa!

    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bonica!!! Gràcies per tot! Sou uns soletessss!!! No ens el canviis mai!!!!

      Elimina
    2. jajaja espero que no!!

      Elimina
  3. Això del scrap és contagiós! Esther, regal ben merescut, tal i com cuides els que t'estimes!

    ResponElimina
  4. Siiii Xen!!!! És xulu eh???? M'ha fet una il·lusió que no ho sap ningú!!!!! :D

    ResponElimina
  5. Mare meva Esther ... com pots ser tant i tant carinyosa ,creativa, preciosa i bona persona ??? aixxx m' agrade com ets no canvi-is mai !!!

    ResponElimina
  6. Nena, com s'ho ha currat!!! Qué bé que et cuidin tant. El Xavi em va regalar un kit, més mono, sabent que havia organitzat un swap. I és que els hi fotem el cap com un bombo amb l'scrap,no?
    xxx

    ResponElimina