Tria el teu idioma...

diumenge, 23 de desembre de 2012

Scrapa'm! SWAP INVISIBLE KIT

Vinga que avui estic inspirada. Dos entrades al blog en un mateix dia...no m'ho pc creure! Estic de vacancessssssss...siiiii!!! :)

I és que ara sí! 
Ja us puc ensenyar el kit que vaig preparar per l'amic invisible que va organitzar la Isis, del blog Rosa Verdosa

Aquest és el Scrapa'm Swap Invisible Kit!




I la meva amiga invisible, la Marta Juez, 
que en seu blog Mi-scrap-lab
ha fet una entrada fantàstica i molt emocionant 
explicant amb tot detall el moment en el que el va rebre.

Us en transcric un trosset: 

 " Suena el timbre y el corazón se me acelera. Otro cualquier día habría dado por hecho que era el cartero con facturas y/o publicidad o alguna persona que querría entrar a dejar correo comercial, pero hoy que sé que estoy esperando mi kit del swap de Rosa Verdosa se me acelera el corazón! ¡¡Qué emoción!! Bajo las escaleras corriendo y ¡¡¡síiiii!! ¡¡paquetito certificado!! ¡Tiene que ser el kit! "

Gràcies Marta per compartir moments com aquests amb tots nosaltres!

La veritat és que participar en aquest "SWAP" ens ha servit a totes per recuperar aquell sentiment que molts cops sembla que se'ns oblidi: El valor de les petites coses!

Mireu sinó amb quins 4 regalets la Marta va sentir que tornava a ser una nena petita de nou per un dia :)


1.- Mini Àlbum

Amb uns quants papers diferents (folis, cartolines, paper vegetal, de seda...!) tallats a la mateixa o diferent mida, encuardenats amb anelles (les venen a qualsevol papereria!)i decorats com a un més li agradi es poden fer àlbums preciosos!
Marta, ara et toca a tu omplir-lo amb els millors records i fotos d'aquestes festes. Sé que ets una crack del disseny gràfic així que no estic segura que no et costarà gens millorar-lo i personalitzar-lo al teu gust. És un treball a mitges eh? M'encantaria veure el resultat final... :P


2.- Capsetes i sobres

M'ha costat una mica trobar el temps per estudiar-me i posar en pràctica totes les coses que es poden arribar a fer amb la Silhouette Cameo. Però cada dia que passa n'estic més contenta! Aquí en teniu uns bons exemples:


Lau, Xen, Isis, Anna, Sheila, Neus, Núria, Aída...crop de la Silhouette en marxa! :D


3.- Detalls personalitzats per als nostres sentits

Una carta escrita a mà, una estrella de Nadal amb un cor ben gran, unes qunates boles de "neu" decorades amb missatgets i una bona dosi de "xuxes" per alegrar-nos el dia! Quina millor manera de complementar un regal? Per mí, aquesta és la millor! ...potser m'ha faltat la xocolata!!! :D



4.- La presentació del regal

I finalment la presentació del regal, així de simple, senzill i no per això menys original!




Aiiiiiiii com m'agrada fer regals!!!
Rosa Verdosa, volem més swaps!!
:P


I aquest és per tu Marta, disfruta-ho!!
(...uiiii quantes Martes a la meva vida!! :P)

Un petó!

2 comentaris:

  1. Tot és precios i queda palès el carinyo amb el que fas les coses.
    Em moro de ganes de fer aquest crop que estàs preparant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens ho passarem.....tetaaaaa!! jajaja!! Quines ganes, siiii!!!

      Elimina