Tria el teu idioma...

diumenge, 6 de gener de 2013

Benvingut 2013!

S'acaben les festes de Nadal i se m'acaben les vacances...oooooh! 

Demà és Sant Tornem-hi :D

Però ha començat un nou any i aquest m'agrada, sí!

  F e l i ç    2 0 1 3 ! 

Perquè el tinc carregat de nous projectes, molts reptes, moltíssimes il·lusions i moltes moltes moltes ganes de seguir feliç i endavant fent anys al costat de tots vosaltres.
Sobretot al costat d'algú qui fa ja més de disset anys, dies de sol i nits de pluja que m'aguanta. És per això que aquest any els Reis "scraperus" s'han lluït amb tu!

Feliç 2013 Xavi :D









 Ah! I voleu veure que m'han portat a mi?




...una màquina de cosir!!!
Vet aquí el meu primer repte: Aprendre com funciona!jijiji!
Ja us en aniré parlant més endavant :D

Visca!!!

12 comentaris:

  1. Ohhhhh!! Que chulaaa! Seguro que aprendes super rapido!! Enseñanos cositas que hagas con ella!! Y el LO una maravilla Esther!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eso espero!! Lo que me falta es tiempoooooo!! :(
      Muchas gracias Iva y feliz año!

      Elimina
  2. M' agrada moltisim aquest LO, precios!!!
    A mi també m' han portat una màquina de cosir!!!!!! encara els reis flipen quant vaig dir que era per cosir... PAPER!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa!! Moltes gràcies! Quins reis més guays que tenim eh?? jejej! Els meus encara tenen l'esperança de que algun dia l'aprengui a fer servir per fer les vores dels pantalons...ja veurem! Un petonet i bon any!

      Elimina
  3. Un LO preciós!!! D veritat. I el regal... ja et pots posar a cosir cm una boja!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí Lau!!! No saps les ganes que tinc de començar...encara no he pogut fer reeeeeeees!!! :) Bon any guapa!

      Elimina
  4. Un lo genial!!! M'agrada molt!!!

    I la màquina de cosir és un vici, ja veuràs...i si no vols cosir practica per fer scrap amb ella!!! Queden coses estupendes!!!
    feliç any!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies amorrr!!
      Ja m'ajudaràs! Aquí tenim tota una experta:D
      Ens veiem aviadet! Un petó i bon any!

      Elimina
  5. OOOOH TET PRECIOSA ....SAVS QUE M' AGRADEN LES HISTORIES DE AMOR I MES LA TEVA, AQUEST REGAL QUE T' FET EL XAVI M' ENCANTA !!! JA M' ENSEYARAS COMB FUNCIONA JEJEJE

    ResponElimina
    Respostes
    1. Maruchi!! Podem aprendre juntes!! jiji!! De tal palo tal astilla :D
      Un petó preciosa meva!

      Elimina
  6. Quant amor en un LO! Jo tinc una mini cosidora... I no em decideixo a la utilitzar-la però queden precioso els cosits en els treballs de scrap.

    ResponElimina
  7. Ahh! la màquina d'Ikea que vaig intentar comprar dues vegades i les dues estava esgotada!! Però pel meu aniversari em van regalar una altre i estic encantada!! Ara a fer-la servir!!
    Un petó,
    Helena

    ResponElimina