Tria el teu idioma...

dimarts, 15 de gener de 2013

DES-Inspira't & SMILE!

Sit down, llegeix amb atenció &... sourtout SMILE! :)




Hi ha una nova febre mundial entre les scraperes...

...s'anomena DES-inspiració!


(&ILovEiT!!)


Corre per tots els seus blogs...!!!

Isis, Mireia, Laura, Lena,...aaaaaaaah!

What's happening?!!

Encara no la coneixes???!

 We have un nou remei for you:) 

Please...prenez note!



Material you need:

  1. DES-inspiration, of course!!!
  2. 1 foto d'algun dels teus "best friends", "happy moments" o "merry christmas!!!" (biensûr you have una pilaaaa!!!!)
  3. Tintaaaaas! Inks!!!!!! Encre!!!! Utilitza les que tu veux, you have o més t'agradin: Distress Ink de Ranger, mister huey's mist, dyilusions spay, aquarel·les líquides... i és que les hem provat, essayée & checked...TOTESSSSS, TOUTESSSSSS & aaaaaaaaALL!!!!
  4. Enfin, the paper, the most important d'aquesta entrada! mmmmmmmmmm....."the Mistables" of "HEIDI SWAPP"!!!!!!!!! És un paper MÀGIC!!!
  5. Now, il faut seulement...paint free! És a dir, ara deixa't portar i pinta!
  6. &finally, decore!!
...el resultat...tachaaaaaaaaaaaaaaaan!!!

LO by Mireia  Carbonell

LO by Esther Ayala... oui, c'est moi! :)


Els 2 LO més DES-inspirats de la comunitat scrapera catalana!!!

o no??  ;)

ONLY BE HAPPY, BE FREE & SMILE!!!
Visca la DES-inspiració!

12 comentaris:

  1. IM - PRESSIONANT! Segur que us falta inspiració? No m'ho sembla pas amb aquests LO tam xulíssims que han sortit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que després de fer-los ens vam carregar d'una pila d'energia positiva!!! Els colors són fantàstics! I el paper....és per flipar! Te'ls recomano!!! Són els Color magic mistables de la Heidi Swapp. La Mireia els ha de posar a la botiga però yaaaaaaaaa!!!!!!!! :D

      Elimina
  2. jejejje m'encanta aquest post!! D'una idea desinspirada surten 1.000 més! Q cracks estem fetes!! petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja!! Sí Laura!!!! No vull pensar el dia que ens ajuntem...que tremoli el món!!! jajaja!!!

      Elimina
  3. jajajaja!!! m' encanta aquest post!!! jo si estic inspirada, però només puc tallar, enganxar i empastifar els caps de setmana i el pasat i aquest proper... il n' hi ha time enough... quina ràbia, quina colla !!!!!
    Aquests papers son positius a tope, prenc nota x que soc la reina del soft i ja cansa!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic segura que t'encantarà fer servir aquests papers. Per decorar-los només cal que l'empastifis amb un, dos, tres o els colors que vulguis. Serveix qualsevol tinta o aquarel·la! Hi passes unes tovalloletes i voilà!!! No cal ni deixar que s'assequi. Queden uns fondos impressionats!! Ja m'ho ensenyaras!!! :)

      Elimina
  4. Ostres!!! m'encanta el resultat!! i ja veig que la màquina de cosir la tens en acció!
    Helena

    ResponElimina
  5. Siiiiiiiiii!!!!! El meu primer treball amb màquina de cosir!!!! :D

    ...però era de la de la Mireia...jejej!...he fet trampes! Ella me n'ha ensenyat. Al seu costat tot és taaan fàcil però ara em toca fer-ho sola a casa, a veure què surt! jijiji

    ResponElimina
  6. JAJAJAJ!!!!! m'ha encantat!!!!!!

    vivan los mistables, viva la desinspiración i

    viva como hablas mezclando idiomas !!! I LOVE IT!!! you seem un nuvolet vueling, voilà!"""""We have un nou remei for you:)

    Please...prenez note!


    Material you need:"

    JAJA!!!
    M'has arrencat un gran SMILE: )

    Petons


    ResponElimina
    Respostes
    1. ajjja!!!! Alors, continue smiling oh yeassss!!!! I viscaaa!!! ;)
      Estariem pensant una en l'altra perquè jo estaria rellegint el teu post sobre els bodorrios i els seus efectes secundaris quan m'has deixat el missatge!!! jajjja!!! Quina paiaaaa!! Així m'agrada!!!! Com ja t'he dit al teu blog, 100% d'acord amb tu....:D
      Un petó bonica!!

      Elimina
  7. I a mi se m'havia passat aquest post!!! Espectacular nena, brutal!!!!

    ResponElimina