Tria el teu idioma...

dilluns, 28 de gener de 2013

Liebster Award a Scrapa'm!

Tinc una amiga, la Núria, amb qui sempre ric utilitzant una versió nostra i que hem fet molt personal d'una dita popular. Avui és un bon dia per recordar-la (...no riguis Núria!)


"Arrancada de burro, parada de cavall" ... ehehhe:P
I és que els dilluns sempre són dificils ...però deixen de ser-ho quan a primera hora de la tarda et passen coses com aquesta:

Un premi Liebster al meu blog Scrapa'm!
(...quina iluuuu!) 
La veritat és que jo no coneixia aquests premis, així que he hagut d'investigar una mica. I això és el que he trobat:
"L'objectiu és difondre els blogs de nova creació amb menys de 200 seguidors per tal de motivar a l'autor a seguir posant il·lusió al seu treball. I el més especial, sobretot per mi, és que el concedeixen altres bloggers"
En el meu cas Cristina, d'Idea.cat,
moltíssimes gràcies per otorga-me'l :)
Les instruccions...doncs sí, són una mica complicades, però intentaré seguir-les encara que hagi de contestar algunes preguntes personals. Finalment l'objectiu és difondre els blogs...bé, doncs endavant!

1er Anomenar a qui et va concedir el premi .
2on Contestar les 11 preguntes que et formuli.
3er Dir 11 coses sobre tu.
4rt Concedir el premi a 11 blogs de menys de 200 seguidors, sense tornar el premi a qui tel va otorgar.
 Fer 11 preguntes que hauran de contestar els blogs premiats.
 Seguir al menys el bloc que t’ha atorgat el premi.
 Informar als blogs a qui has hi has concedit el premi.
Ja he anomenat a qui me l'ha concedit, la Cristina, a qui partir d'ara la seguiré de ben segur. Ha estat un gran descobriment per mi! Així que 1er i 6è punts completats.



2on punt. Les 11 preguntes de la Cristina:

Qué és el que més t’agrada d’aquest món?
Estirar-me al sofà una tarda de diumenge que plogui ben abraçada al Xavi i amb la Lola intentant colar-se pel mig...no puc ser més feliç! :P

On has passat les últimes vacances?
En un camping a la Cerdanya francesa...genial!

Quin és el teu número preferit?
El 11, el del meu avi. Sempre topo amb ell quan necessito respostes...(avui hi hem tornat a topar amb els Premis Liebster, 11 preguntes, 11 blogs per premiar, 11 coses sobre mi...jajaja!)

Quan de temps et dediques  a tu cada  dia?
M'agrada tot el que faig (inclosa la meva feina) Per tant, vull pensar que tot (excepte els dies que toca neteja a casa, és clar!) Però sempre me'n vaig a dormir amb la sensació de que m'han faltat hores...

A part del Scrap quins son els teus hobbies?
La fotografia, la neu, l'esquí i la muntanya,  les classes de francés que faig amb la Hélène (Je l'adore!) la familia Cavecanem (afició que comparteixo amb la Lola, la meva gossa), les vacances, viatjar i compartir el temps i a poder ser totes aquestes coses amb els meus millors amics.

Quina és la teva sèrie de TV preferida?
"La Riera", hi estic enganxadíssima!  i "Polseres vermelles", tot i que aquesta segona temporada...

Alguna cosa que et faci riure?
Sempre estic rient...jeje!

A que estàs enganxada?
A la cervessa, a la coca-cola i a la xocolata...no en puc comprar mai!

Metro o bus?
No hi ha metro a Vilanova i el bus fa anys que no l'agafo :P

Per que vas obrir el teu bloc?
Per dedicar més temps a fer les coses que m'agraden. No m'he sabut organitzar mai!

Lloc on voldries anar?
Un cap de setmana tota sola a casa no estaria gens malament!


3er punt. 11 coses sobre mi:

1-Sensible i sentimental...potser massa i tot.

2-Confiada fins que em demostren el contrari (...no soporto veure que les persones que aprecio em decepcionen)

3-Sincera i transparent...sempre (ho porto escrit a la cara)

4-Capritxosa....bastaaaaaant!

5-Desorganitzada...(i desordenada també)

6-Un imprescindible: la meva Lola

7-Una de les coses que més admiro és la naturalitat i l'espontanietat de les persones, siguin com siguin i vinguin d'on vinguin...M'allunyo sempre d'aquells que volen aparentar ser el que no són.

8-Tossuda i egoista, una mica sí i cada cop més (...això ho deu fer l'edat :P )

9-Perfeccionista i exigent...molt! (sobretot amb mi mateixa)

10-Tinc veritable pànic a les agulles. Ploro com una nena petita cada cop que m'han de fer una analítica...aiins!!!

11-El meu refugi: la imaginació. Gràcies a ella sóc capaç de marxar ben lluny de tot! 



4rt puntPremis a 11 blogs:

1-Iva de Scrap i Pebre
2-Laura de LadyLau Scrap
3-Xenia  de  Xeniacrafts 
4-Silvia de Paper Pautat 
5-Isis de Rosa Verdosa
6-Olaya de Tacones con Gracia
7-Lena de La Pepita bonita
8-Marta de Mi scrap lab 
9-Céline d’Atmosfera scrap 
10-Helena de Helenaren Eskrapa
11-Alba del Planeta Slak


5è punt. I aquestes són les meves preguntes:


- No podries viure sense...
- Estiu o hivern?
- Si puguessis ser invisible per un día, què t'agradaria fer, veure o escoltar?
- Un somni que vols que es faci realitat
- Una paraula que sempre t'acompanya
- Café sol o acompanyat?
- Un secret inconfesable...
- Les teves vacances perfectes...on? com? amb qui?
- Un día de l'any que mai oblides
- Un nom que t'agrada
- Tres imprescindibles per fer scrap

7è punt.....avui me'n tornaré a anar a dormir tard! ;)

Feliç dilluns a tothom!!!

26 comentaris:

  1. M'encanta que recordis sempre a l'avi...m'hagués agradat tant coneixe'l!!

    Lo de egoista no estic gens d'acord!!! Tot lo demés 100% esther :)

    FELICITATS PEL PREMI GERMANETA!!!!!

    ResponElimina
  2. Ohh Esther! Vaia regalàs!!!! jejeje. Emmm..... Ara he de contestar a tot això?? Jajajajja.

    Per cert, m'encanten totes les premiades!!!!! :D conec a algunes :P i ens seguim amb la majoria!

    Va, a veure si postejo aquesta setmana .

    Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaj!! Això de contestar queda a la teva elecció. Jo feliç d'haver-te concedit el premi! M'encanten els teus treballs, la manera que tens d'expressar-te i sobretot de defendre les teves conviccions!!! Un 10 Lena!!! Petonets

      Elimina
  3. Enhorabona guapa!!! Ja ens ensenyaras el premi, ehhh???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però que no l'has vist??? És un reconeixement no un premi material meritxeeeell! Ara que un xec en blanc o amb uns quants eurillos per costejar-me el hobby...no estaria malament tampoc eh?? S'accepten donacions ;D

      Elimina
  4. Moltes gràcies Esther pel premi i per pensar en mi.
    Un petó enorme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu i als teus treballs q m'omplen d'inspiració els dies que em toca mirar els meus blogs preferits! Un altra petó per tu!!

      Elimina
  5. M'alegro que t'hagi fet il·lusio el premi, i aixi tots et coneixem una mica més!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí Cristina! Sempre fa ilu que valorin el teu treball...merci a tu pel premi que m'has otorgat sense ni tans sols coneixe'ns!! Un petó guapa!!

      Elimina
  6. moltes gràcies!!! alguns dels blogs ja els coneixia però altres no, i són un bon descobriment!!

    a veure si en el pròxim post incloc lo del premi!
    graaacies!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A què si?? Cada dia en descobreixo de nous! Al final em faré un blog paral·lel per poder tenir-los tots junts!!! :)
      Ja saps que sóc una incondicional de tot el que fas...sobretot dels dibuixos!!! Com pintesss!!!
      Un petó Alba!

      Elimina
  7. Moltes gràcies Esther!! quina il·lusió!! a veure si ara agafo una mica de temps per contestar totes aquestes preguntes!!
    Un petó ben gros,
    Helena

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si tens una miqueta de temps! M'encantaria conèixer totes les vostres respostes....jiji!! Moltes felicitats pel teu premi, te'l mereixes!! Un petó!!! A veure si tornem a coincidir en algun taller ;)

      Elimina
  8. Moltes gràcies Esther!!!! m' ha arribat per partida doble!!! estic molt contenta!!!
    Quina feinada a respondre i fer preguntes!!!!!
    Ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I triple que hauria de ser!!! M'encanta tot el que fas!! Un petó Silvia! Ja tinc ganes de coneixe't!!!!

      Elimina
  9. Esther moltes felicitats pel premi! I moltes gràcies per otorgar-me'l! Serà difícil fer tot el que demanen.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La meva Xenia!! Si és que vals un imperi!!! Treballadora i emprenedora com ningú!! :)
      He vist que has publicat una entrada Liebster Award amb 3 premis i respostes per tothom...quina crack!!! ara m'ho llegiré en calma...quines ganes!! Demà tenim cita amb la Donnaaaaa....hehehe!!!
      Que dormis bé! Un petó!!

      Elimina
  10. Estheeer!! Muchas gracias por acordarte de mi para este premio! Es genial no salemnte recibirlo sino que otros a los que sigues lo reciban porque así los conoces un poco más! Gracias de nuevo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ivaaa!!! Como no me iba a acordar de ti?? No sabes las ganas que tengo de conocerte! Felicidades por el premio, es bien merecido!! Un besoooooo guapa!

      Elimina
  11. Esther, ets un solete!!! Moltes gracies pel premi i felicitats a tu també, tens un blog preciós!! Les creacions que fas, la manera com escrius, les fotos i tot, felicitats!!
    M'ha agradat llegir les teves respostes, la millor, això de que vols quedar-te un cap de setmana a casa per tu sola, jajajaja, a mi també m'agrada!!!
    xxx

    ResponElimina
    Respostes
    1. jiji...si parlem de soletes aquí n'hi ha un altre!!! No hi ha premis al meu blog sense anomenar-te!!!! A tots/es els que estigueu llegint això, visiteu el blog de Rosa Verdosa i entendreu perquè ho dic! Poques persones saben expressar sobre paper o qualsevol material com tu ho fas....!!!
      Ens veiem demà...a Castellar!!! jijiji!!!
      Un petó!!!!!!!

      Elimina
  12. muchisimas gracias Esther!! Perdóname por la tardanza en agradecerte (ha sido un mes lleno de cambios para mí) este premio que me hace muy feliz!!! Muaks y muchas felicidades a ti también te lo mereces mucho!!!Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. de nada Céline! Me gustan mucho todos tus trabajos, te sigo desde hace tiempo! Un besito guapa!!

      Elimina
  13. Tens un regalet irreverent al meu blog, espero que t'agradi ^^

    ResponElimina