Tria el teu idioma...

dissabte, 12 de gener de 2013

SILHOUETTE CAMEO I - Ja tens la Cameo?

   Ja tens la CAMEO ?

Primer s'apodera de les nostres ments, mica en mica comença a aparèixer a totes les converses que tenim i en poc temps ja és el centre de tots els nostres desitjos! La somies, supliques que te la regalin, et mores de ganes de tenir-la!



Silhouette Cameo



Per fi l'aconsegueixes...!!!


La treus de la caixa com si del tresor més preciat es tractés, l'acarícies, l'abraces i li fas una pila de petons no sense després netejar-la bé amb un drapet no fós cas que el primer dia ja estigués tacada!


... i aleshores què?

L'has llegit, l'has seguit, te l'has estudiat. Talla, pinta, dibuixa, retalla...vols fer tantes coses alhora que no saps ni per on començar!!! 


Arriba així...


El teu PRIMER
 ATAC de PÀAAANIC!




Això és el que em va passar a mi. Potser és que sóc una "patata" i tinc les mans "una mica llargues". Cert que també m'estresso ràpid, sóc tant impacient! jeje!
 Però no desespereu si us ha passat o us està passant el mateix. Us confesso que a dia d'avui i després de 3 mesos, la Cameo és el millor regal que m'han fet en molt de temps!

És una eina molt potent amb la que pots fer infinitat de treballs  diferents. El que cal és saber com treure-li el màxim rendiment possible...(vet aquí el problema!)

És per això que un dels meus projectes d'aquest any és compartir amb vosaltres les meves experiències i opinions personals sobre totes les opcions que té la Cameo, que no són poques! I així entre tots i mica en mica, anirem descobrint tots els seus secrets!  

Intentaré fer-ho de manera ordenada, intentaré! De moment aquest és primer capítol a mode d'introducció si més no divertida però totalment real del meu primer contacte personal amb ella:)

En el següent capítol us explicaré, sobretot per tots aquells que encara no la conegueu...

 Què és? 
Què pot fer? 
"Pros" i "Contres"


Fins la propera!!!

5 comentaris:

  1. Quina secció tan interessant! Gràcies, so let!

    ResponElimina
  2. jiiji!!! Gràcies!! I fins aviaaaaaat ;D

    ResponElimina
  3. Hola Esther, jo no tinc cameo... ja m' agradaría ja...
    seguiré igualment les teves "cameo experinece" per quant en pugui tenir una!!!
    tens idea si un disseny fet per tu en photoshop pot pasar-se a la cameo x troquelar!!?? si és part d' un proper post, m' espero a que ho expliquis!!!!
    Fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Silvia! Segur que no trigaràs a tenir-la, ja m'ho diràs! ;D
      I estic contenta de que t'animis a seguir les meves "Cameo Experience"!...m'agrada aquest nom que li has posat! jejej!
      Pel que fa a la conversió d'arxius, no sé si et puc ajudar gaire. La Cameo treballa amb l'extenció .dxf, en photoshop són .psd. S'hauria de trobar un programa que te'l converteixi per fer-los compatibles. Sé que hi ha una versió ampliada del software que porta la Cameo que et permet treballar amb dissenys de Corel Draw o Adobe Ilustrator. Però jo tot això encara no ho he provat, al igual que moltes altres coses.
      Pot ser un post interessant a desenvolupar per més endavant!. M'ho apunto! ;)
      Un petonet bonica!!!!

      Elimina
  4. Seguiré amb molts d'interès aquest post... ja que encara no he provat res amb cameo...
    Estàs molt guapa en estat de pànic, jijijij

    ResponElimina