Tria el teu idioma...

dissabte, 2 de febrer de 2013

Aiiiiii Donna!

Aquí em teniu histèrica com una nena petita la nit abans de reis!

Fa 3 mesos que em vaig apuntar a un taller que Natural Scrap organitza demà a Castellar del Vallés...

Per fi ha arribat el dia, i es que demà coneixeré a la Donna Downey!!! i 40 de les seves tècniques artístiques per crear i fer les coses tan meravelloses que fa

Encara no les heu vist? Aiiiins!!! Mireu, mireu...


Whimsical trees by Donna Downey

Collage Monday by Donna Downey


Així s'anomena el taller:  "The Big 40"....ja us explicaré!


Només espero ser capaç de comprendre i processar dins el meu caperró tan atapeït tots els mots en anglès que ens confessi! jurjur!! (nou repte pel 2013: actualizar el meu anglés tan precari recaraiiii!!!)


Com sempre tot el meu material preparat a última hora...




...però ja ho tinc tot a punt!!

Així que ara..a dormir,
 que demà em toca feliçment matinar...hehehe...

Bona nit a tothom!!!

10 comentaris:

  1. Ha estat un taller genial. Què maca la Donna Downey.
    I, com sempre, un plaer retrobar les Scrapgirls!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí!! Un gran dia i una gran persona! Propera parada??? ;D
      I hem de canviar aquest nom.....aiiiinsss!!! ho intento, però no m'agrada gens!! jejeje!

      Elimina
  2. Jo encara estic trabalssada amb tanta info!!! I les ungles les tinc de colors!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. m'encantaria veure tot el que heu fet!

      Elimina
    2. Hola precioses! he estat jugant aquesta tarda al Mix-Media-Art-Journal-I'm-happy-&I-love-all-colours....jejejej!!! aiiaiii...hehehehe....Isis i Elena, definitvament necessito les vostres classes! ;D

      Elimina
  3. oooooh!!! ja s'ha acabat el dia d'avui:(
    A mi la Donna m'ha robat el cor!!! i les noies de Natural Scrap, també! Un 11 pel dia, per la Donna, pel taller i per l'organització (...i això que per arribar he donat unes quantes voltes....que estrany!! jijiji)
    Xènia, Isis, us trobaré a faltar després de veure'ns durant dues setmanes seguides...jajaja! Apliqueu-vos força amb les quasi 40 tècniques que hem aprés avui perquè necessitaré els vostres apunts per copiar-me'ls ;P
    Bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
  4. Respostes
    1. Gracias!!! 100% recomendable! Un besito Ami:)

      Elimina
  5. M' alegra que hagi estat un taller intens i divertit!!! espero veure els resultats ben aviat!! ja compartiràs alguna d' aquestes 40 técniques!!! ptns!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aviat, aviat...en ello estoy! Aquí estic esperant que s'assequi un gesso;)
      Aiiiii si em poguessis veure ara mateix per un forat...jiji!!!
      Un petó Silvia!

      Elimina