Tria el teu idioma...

dissabte, 9 de febrer de 2013

Gesso-inspira't!


- Sí, sí, sí...jo ja sé que m'estimes,
...però també sé que on hi hagi menjar...


I qui pot ser capaç d'estimar-me amb tanta bojeria però alhora tant tremendament golafre?





Doncs la Lola, és clar!!! jeje..



Tercera setmana de règim i un quilet menys!! Molt bé petitona, ho estem aconseguint:)


Aprofitant la inspiració que sempre em dones, aquesta setmana he estat practicant amb l'Art Journal i les tècniques Mixed Media.

L'Aurora, del blog ConHilos, n'és tota una experta i aquest any ha començat un nou projecte d'Art Journal molt interessant al seu blog. Cada 15 dies tracta i ensenya a fons una tècnica. És una idea genial per aprendre'n!

Aquesta quinzena el protagonista es el GESSO
Així que si vols saber què és, com utilitzar-lo i veure una pila d'exemples amb totes les propostes que s'hi van penjant, clica aquí. Al·lucinant!

Aquí teniu la meva proposta, que per ser la primera que faig, no ha quedat del tot malament, no?? A veure que diu la meva profe Aurora ;)

Un fons i un tooot una mica caòtic, cert...però és que no podia parar de provar i provar i provar més coses. Haig d'aprendre a controlar tots aquests impulsos i brots d'inspiració que m'agafen...jeje

He utilitzat pintures acríliques, tintes, retoladors, paper d'alumini per crear textures i gesso....moooooolt de gesso!

No us podeu imaginer com de bé m'ho he passat aquests últims dies...només per això, ja val la pena intentar-ho! 








 Apa doncs, bon cap de setmana a tots
 i boooon carnavaaaal!!!

 ...els que no estigueu malalts amb grip com jo, és clar...jeje




26 comentaris:

  1. Nena!!!! Quina meravella! Això se't dóna de conya!

    ResponElimina
  2. Ostres que xula que t' ha quedat la Lola!!! m' agrada molt com t' ha quedat, els colors, el dibuix... una passada!! jo he passat la gris aquesta setmana i avui he hagut de possar al dia, compra, roba... total que demà m' he guardat el mati per... Marranejar!!!! cuida' t !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que hagis disfrutat del teu matí de marraneig. M'agradarà molt veure els resultats! Un petó!!

      Elimina
  3. ¡Genial!
    Tienes razón que empiezas a guarrear y no puedes parar, lo mas difícil en el journal es decir ¡basta! encontrar el punto exacto en el que tu página está acabada. Y yo creo que la tuya está estupenda.
    ¿Quien está a régimen Lola o tú?
    bss aurora

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Aurora!! Entonces, me apruebas? :D Ya tengo ganas de conocer tu proóxima propuesta!!
      La que está a régimen es Lola...tiene tendencia a engordar por lo sedentaria y glotona que es, jejej! bueno, y lo consentida que la tenemos, claro;) Así que tuvimos que empezar a poner remedio por su salud y en ello estamos :)
      Un beso!

      Elimina
  4. Preciós Esther!!, un treball fantàstic.
    Jo també estic fent el projecte de l'Aurora.
    Un petó i bon cap de setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Olaya! Si?? Ja tinc ganes de veure'l! Segur que és fantàstic!!

      Elimina
  5. Te ha quedado una página chulísima. Y con mucha fuerza!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias Isabel! Me alegro que te guste:) Un beso

      Elimina
  6. Te ha quedado muy bonita, original en formato y en contenido...

    Te entiendo perfectamente, yo con mi chucho ando en el mismo dilema: me quiere más a mí o a sus paseos y comida???? jaja son la pera estos bichos, pero cómo se quieren.

    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qué cierto!!! Hace falta tener uno para darse cuenta...la verdad es que no me imagino una vida sin Lola! Ni voy a hacerlo hoy por hoy!!! :)
      Disfruta del tuyooo!! Un besito y gracias por tu comentario

      Elimina
  7. No sé què diu la profe, però a mi m'encanta!! has aconseguit uns colors fantàstics, ostres! no havia pensat a utilitzar paper d'alumini... segur que ho provo!! Un petonàs i a continuar que et surt molt bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse!!! A mi em va fascinar el teu del Petit Príncep, que ho sàpigues! Afegeixo aquí l'enllaç de la teva entrada per si algú ho vol veure perquè és fantàstic el que vas fer!!:
      http://bocinsdepaper.blogspot.com.es/2013/02/crea-art-journal-2.html

      Elimina
  8. Te ha quedado genial esta página con las texturas y con los detalles que le has puesto.
    Besos de colores y bendiciones

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Ángela!! Otro beso de colores para ti ;)

      Elimina
  9. me gusta mucho como te ha quedado, los colores preciosos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! Acabo de descubrir tu blog...te sigo!

      Elimina
  10. Te ha quedado muy bonita. Muy bonito el corazón

    ResponElimina
  11. Quina xulada de pàgina!!! A mi també em va passar el mateix, no podia parar!! El resultat és espectacular, molt original! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejej!! Ets de les meves doncs:) El gesso ha de tenir algun component addcitiu!

      Elimina