Tria el teu idioma...

dissabte, 23 de febrer de 2013

SILHOUETTE CAMEO V - Traça!

Quantes vegades ens ha passat a tots que fas una foto a contrallum i l'únic que aconsegueixes veure és la perfecta silueta tota negra del que volies fotografiar?

Tot i el disgust inicial, la majoria de vegades aquella foto té un no sé que o un què sé jo que t'acaba enganxant. Hi veus la silueta de la teva preciosa ciutat o aquella palmera tan gran que tan t'hagués agradat escalar enmig d'una platja perduda, hi veus (o t'imagines! perquè tu també hi eres) la cara de felicitat d'aquella persona que tan t'estimes,....en fi, que us podria donar o ensenyar una pila d'exemples, però si avui escric al blog és per ensenyar-vos a treure profit d'una molt bona opció que té la cameo juntament amb aquestes fotografies.

Potser alguns ja la coneixeu:

TRAÇAR


Aquí teniu la meva mà:




I aquí teniu la meva mà en tamany original traçada i immortalitzada a sobre de la meva paret negra!! :D




A què mola? 

Sort que les parets són meves, perquè sinó avui ja m'hagués caigut una bona bronca...;D

Voleu saber com ho he fet? Només heu de seguir aquests senzills passos:

1.- Tria una foto que tinguis a contrallum. També pots utilitzar fotos de siluetes que trobis per internet. N'hi ha milers! El més important és que hi hagi un bon contrast de llum i així es dibuixin unes línies ben definides.

2.- Obre la foto desde el Silhouette Studio:
Obrir --> Seleccionar arxiu
La veritat és que no estava segura que acceptés formats .jpg però ho he provat i funciona!!




3.- Obre el menú de "TRAZAR" de la dreta:
En el desplegable, clica a: "Seleccionar área de trazado"
I a continuació, selecciona l'àrea de la foto que vols que et traci:







Al seleccionar l'àrea veuràs que els contorns et queden de color groc:


 4.- Selecciona el mètode de traçat:
En el mateix desplegable de la dreta clica a TRAZAR.
Arrastra la foto a un costat i veuràs la silueta perfectamet traçada de la teva foto en color vermell.


Jo he borrat les línies que em sobraven. Al menú de l'esquerra hi ha una goma d'esborrar:)




I ja està llest per enviar a la cameo i tallar!


Aquesta vegada ho he fet sobre vinil. M'encanta decorar les parets! Però pots fer-ho sobre paper, cartolina o làmines d'acetat per crear les teves plantilles. 

A què esperes??? Ja pots començar a traçar!!!

Bon cap de setmanaaaa!!!

9 comentaris:

  1. Visca la teva creativitat! Queden ben xules aquestes mans!

    ResponElimina
  2. Estás hecha una crak, qué chulo!!!!
    Lo tengo que probar, ya veremos si me aclaro!!!
    Gracias por tu visita, ya me han dicho que en Vilanova no ha nevado nada, aquí aún queda un poco, y eso que ha hecho sol!!!
    Un beso!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Prova-ho Marian! Ja veuràs que n'és de fàcil. Segur que et surt a la primera.
      Un petoneeet!!!

      Elimina
  3. M encanta la idea i q l hagus fet servir x la ddcoracio de casa,!!! Tens molta rao amb les fotos a contrallum, jo tbe sense voler m he trobat amb sorpreses agradables!!!
    Merces pel tuto, vaig prenent nota!!! Ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hauré de començar a controlar-me, aviat tindré un museu en comptes d'una casa:P

      Elimina
  4. Ets molt pro!

    M'encanta llegir-te , comme d'habitude!!!

    bisoussss

    ResponElimina