Tria el teu idioma...

dilluns, 18 de febrer de 2013

SmashBook Estrellat:P

"N'hi ha que neixen amb estrella 
i altres que neixem estrellats"


Mira que s'ha de ser RUCA i ben MANASSES per borrar tan feliçment una entrada. Visca jo! No us explico la història perquè us en farieu creus...

A vegades em pregunto si aquestes coses només em passen a mi...
Un bon remei a tots els meus mals: el meu amic Frank Spencer!
Necessitooo riure una miquetaaaa!!! 
Qui no se'n recorda?? 
Aquí us en deixo un capítol:P

N'hi ha que neixen estrellats - Capítol "Estimats veïns"

I ara sí, amb les piles carregades,
si ahir us parlava dels 
"Smashbooks" 

avui...ho tornaré a fer! Sí senyor:D

"Qui no té cap, té mans!"

A la web de Kits de Somnis proposen un repte: fer un smashBook
Es tracta d'un diari personal a mode d'àlbum on tot s'hi val i tot hi cap.
Si vols participar-hi tens temps fins demà. Aixi que corre, corre...que hi ha premi:) 

Dues de les seves dissenyadores, la Leire i la Judy,t'expliquen com fer-ho. Al següent enllaç hi trobaràs tota la informació i els seus tutorials:

Reto 2 : SmashBook



I si amb tot això encara no n'has tingut prou, no et perdis aquesta entrada que va fer la Mireia sobre els smashBooks. Per mi, dir que és genial és massa poc!



--------------------------

I ara, el meu!
Amb estructura d'anelles, papers de la col·lecció THIS IS IT de SODAlicious i inspirat en el de la Mireia. Hi he cosit sobres, hi he afegit targetes i he anat deixant espais per escriure-hi i posar-hi fotos.

El títol, us haig de dir que encertadíssim després del fantàstic cap de setmana que he passat al costat de dos GRANS amics. 
Quan repetim? ;D



Ara només em queda acabar d'omplir-lo...




:D
Bona nit!




16 comentaris:

  1. Ja deia jo... Què em donava error al intentar deixar un missatge i al refrescar la pàgina no em sortia l'entrada. Coses que passen! Sigui com sigui el teu smashbook moola! Molt xulo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejeje!! si és que....si més no estic contenta de que algú arribés a llegir-se'l!! Moltes gràcies Xen! Un petonet

      Elimina
  2. Uauuuuuu nena, és espectacular!!!!! cada cosa que fas em fascina, tienes un arte que no te lo acabas!!!!!!
    M' encanta!!!!!
    Merci per la info, ara m' ho miro!!
    Xoxoox

    ResponElimina
  3. M'encanta!!!! que xulo t'ha quedat!! Ai que bona Esther, quin fart de riure m'he fet llegin-te... a mi també em passen aqeustes coses!!! i sí que me'n recordo del frank spencer però a mi em feia patir més que riure, beeeeeety!!! jajaja!! petonets guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejej!!! siiiiiiii!!! aiiiii beeetyyyyy!!! ets de les meves!! jo també vaig acabar rient molt...doncs ves quin remei:P
      Un petó marteta!

      Elimina
  4. Benvinguda al club!!! jo en vaig esborrar tres als inicis del bloc... un desastre...!!!
    A mi també m' encantava el Frank Spencer, mira que reia... encara em venen sequencies a la memòria... a quina més desproposit!!!
    Molt xulo el teu smashbook!!
    Ara posem nom a tot... desde petita he omplert llibretes i agendes amb nines de retallar, cromos de picar, retalls de tebeo, revistes, diaris... les omplia de tot allò que considerava especial, inspirador o que m' hauria agradat tenir...
    de fet per això és la meva agenda, ho continuo fent, tot va allà trocets de roba, targetes xules, notes, llistes, fotos... suposo que és la prehistòria dels smashbooks i les wish list... tot i tenir el Pinterest, no em puc resistir a enganxar i retallar!!
    Ptns!!! m' ha encantat aquesta entrada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Silvia, hauriem d'inauguarar els premis Spencer doncs. Entre la Marta, tu i jo, al ranking tu ja aniries la primera!!! jejje! Estrellades i a molta honra:P
      M'agrada molt això que expliques, em fa sentir molt identificada. No hi ha massa gent que ho faci, almenys que jo conegui! A mi m'agradat sempre molt escriure i dibuixar en diaris, cartes, agendes. Perdia moltes hores a l'insti fent aquestes coses, i encara les conservo! Quin fart de riure que em faig quan les trobo!! I guardar, ho guardo tot! Sindrome de diògenes és el que tinc, i no puc llençar-ho mai....no ho entenc!
      Un petó bonica!

      Elimina
  5. Es una passada.....m' agrade molt!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marona! I tu m'agrades a mi!! T'estimo guapaaaa!

      Elimina
  6. Aaah! Aqui arriba la campiona en desastres a l'ordinador! Ja m'ha passat varis cops, despres de fotre la murga en 3 llengues...magia! Tot aprendre pel sac!! Ara faig textes molts cortets per si de cas... I l'smarbook aquest molt molt xulo! M'encanta el que fas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jijiji!!! Quina colla de desastrillos estem fetes!!! Me'n alegro que t'agradi, moltes gràcies guapa!! Petons

      Elimina
  7. Aaah! Aqui arriba la campiona en desastres a l'ordinador! Ja m'ha passat varis cops, despres de fotre la murga en 3 llengues...magia! Tot aprendre pel sac!! Ara faig textes molts cortets per si de cas... I l'smarbook aquest molt molt xulo! M'encanta el que fas!

    ResponElimina
  8. Doncs amb l' Helena ja som quatre al club Spencer!!! Bieeeennnnnn!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja!! ens ho hauriem de plantejar seriosament:P

      Elimina
  9. Guapi, has guanyat!!! Felicitats!!! És que realment és molt i molt xulo!!!!

    ResponElimina