Tria el teu idioma...

dimecres, 6 de febrer de 2013

"The big 40" by Donna Downey

Visca el marraneig !


Quatre dies després d'assistir al taller de la Donna i encara hi ha restes de pintura entre les meves ungles.
...i jo tan feliç! 

Podria donar-vos mil i un motius per admirar a aquesta nova personeta que m'ha robat el cor, i no parlo només dels seus magnífics treballs...

Va ser la primera que em va donar la benvinguda quan vaig arribar a Natural Scrap amb un efusiu: - Holaaaa, qué tal? Como estaaaamos? (val a dir que amb un espanyol molt ben polit! jeje, que mona!)

Després d'aixecar-me a les 6 del matí, perdrem per Sabadell i no trobar la carretera de Castellar del Vallés sense abans donar mil voltes, això és el primer que em va fer somriure aquell dia! I dic bé, el primer, perquè després d'això van ser molts i molts més els crazy, gorgeous o amazing moments (com diu la Judy) que vam poder compartir amb ella.

Per si no era poc, allà m'esperaven la Isis, la Xènia i la Núria...jeje..una de les meves altres alegries de la jornada, quin equipàs formem, són unes joies i un encant de nenes:)

El millor consell que ens va donar la Donna:

"Deixa't portar, prova, descontrola't i equivoca't mooooooltes vegades...tantes com faci falta!...el resultat sempre serà un nou descobriment per tu i no deixarà  mai de sorprendre't!"

Així, ens confessa, que és com ha aprés moltes de les seves tècniques. I a mi que em sembla genial, perquè m'encanta provar, tocar, marranejaaaar... Ara sé del cert que algun dia en sortirà alguna de bona!! Prepareu-vos perquè no hi haurà compassió a partir d'ara...s'han acabat els remordiments! :D





... i com que una imatge val més que mil paraules 


(i jo, després de dissabte, m'he quedat sense...)

aquí us en deixo unes quantes :)



No van ser 40, però gairebé! I no pas per falta de ganes sinó de temps...estavem totes tan immerses en la feina que vam allargar el taller quasi 1 hora i mitja més. Aquesta va ser la proposta de la Donna...qui resistir-s'hi? És autèntical!! ;)






Tot i no haver pogut seguir el ritme frenètic
del taller com requerien les circumstàcies....us asseguro que estic ben orgullosa dels borradors que vaig poder arribar a fer.  Donada la gent que m'ho ha demanat, us els ensenyo, però no rieu gaire eh? Em fa una mica de vergonya...jeje!!
Prometo practicar en els meus propers treballs cada una de les tècniques...ja us ensenyaré i us explicaré més detalladament com aconseguir els resutats!

De moment, aquí en teniu una primera mostra....




I si més no, la inspiració del dia em va portar a realitzar dos dels borradors dels que més orgullosa em sento. Els que em coneixeu segurament els haureu identificat en el recull de fotos anterior.

Imagineu-vos...els he batejat i tot!! jejje!

"Els meus colors" i "El burro català"


Ójala us agradin, perquè al cap i a la fi em defineixen com a persona i tenen un gran valor per mi...   :)


Finalment, destacar la tremenda professionalitat i totes les atencions rebudes per part de la Mònica i la Lluïsa de Natural Scrap. Moltíssimes gràcies a les dues per la feina que heu fet i per la tan bona organització d'un taller d'aquestes característiques. Jo tornaré, us ho asseguro!

Bona setmana a tots! 

Ànims! que amb les tonteries, ja som dimecres!.... :D

Una abraçada!!!

Esther

16 comentaris:

  1. Marraneig, marraneig! I mans ben brutes! Va ser un taller genial amb companyia immillorable!
    És fantàstic que la teva identitat quedi plasmada als teus treballs. Ets super autèntica!
    Bona crónica, Esther! La meva demà.
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tu una alumna avançada! Encara al·lucino quan penso en com seguies les pautes de la classe megacraaaaack!!!!!

      Elimina
  2. Quina passada de taller Esther!!! M'encanta com ho has explicat, segur que va ser genial i vau aprendre moltes coses.
    Un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Olaya! Doncs sí, genial el taller. No dubtis mai en anar a algun si en tens ocasió. Un petó!!!!!

      Elimina
  3. M' encanta el títol!!! i és que és el millor del món deixar-se anar, embrutar-se les mans!! m' h agradat molt llegir aquesta crónica i que el taller fos tan profitos, els resultats són molt xulos...res de vergonya, tens una nova porta oberta per explorar, doncs endavant!!!!
    ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per fer-me sentir millor....ara que, la vergonaya continua eh? jejjeje!!!! Un petonet Silvia!!!!

      Elimina
  4. Jo vaig coneixer la Donna a Paris, en un taller, i tens tota la raó, és super simpàtica i natural. Ara ja ho saps... a experimentar!! m'encanta el teu burro!
    Un petó,
    Helena

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llavors saps bé de què parlo..Quina paia, eh??? La seguiré on faci falta...necessito més d'ella!!!!
      Un petó i gràcies pel comentari del meu burro;)

      Elimina
  5. Quina enveja ;)!! Sembla que va estar tant o més bé del que semblava no?? Jo sóc súperfan de la donna i m'encanten els seus videos; la veritat és que la seva simpatia ja s'hi plasma! Moooolt xulos els teus resultats. Petons bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Martona! Que si va estar bé??? Sent ja fan d'ella t'animo a assistir a algun dels seus tallers...quina pila de coses vaig aprendre en un sol matí! Aquesta dona té ..."àngel"? No sé què és però enganxa....
      No te'n arrepentiràs!!!! Un petó bonica!!

      Elimina
  6. Que chulo Esther, me imagino lo que disfrutarías!!!!
    Donna es muy buena, recuerdo un taller que hice con ella, hace ya años, y disfruté muchísimo!!!
    Ahora a poner en práctica todas las técnicas!!!
    Un besazo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mariaaaan!!! De ti tendria yo que aprender muchísimooooooo!!!!!!!!! Menuda tu experiencia y las cosas tan maravillosas que haces! Un besitoooooooooo!!!!

      Elimina
  7. ¡No sabes la envidia que me habéis dado con este taller!
    Ahora a seguir experimentando
    bss aurora

    ResponElimina
    Respostes
    1. De envidia nada! Donna Downey es genial, no puedo decir lo contrario. Pero nada tienes que envidiarle. Dominas a la perfeccion todas las técnicas que nos ensenyó, seguro!!! Asistiria encantada a un curso tuyo de Art Jounal i Mixed Media...ya tardas! Con el Ave llego a Madrid en 2,5 h? :P Un beso guapa!!!!!

      Elimina
  8. Qué hermosos trabajos, cuantas técnicas que aprendiste. Me gusta desde la primera a la última hoja.
    Felicitaciones!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias guapa! Si tienes la oportunidad algun dia no dudes en asisitir a un taller Donna. Es increible esta mujer:)

      Elimina