Tria el teu idioma...

dimecres, 20 de març de 2013

P-RIMA-VERA!!!

El temps està boig...potser, jo més..

Us he de confessar que estic bastant desinspirada...M'HA TOCAT!!!   CASUNDEUNEEEE!!!

Esperava el dia d'avui per fer moltes coses que tinc sobre la taula però finalment ho he apartat TOT per començar de zero i deixar-me portar, fer, desfer i refer...

1er.- TAULA NETA! Sí!!! Tot fóra:)
2n.- ELS MEUS IMPRESCINDIBLES A MÀ: Gesso, tintes, acríquiles i cartolina blanca:D
3er. A EMBRUTAR-SE LES MANS!

Serà la ...?





 Serà, serà ella...!!!





I és que JA ÉS PRIMAVERA!!!!

Afanyem-nos esquiadors que ja la tenim aquí!!! :O

NANIIIIT!

12 comentaris:

  1. Una entrada de primavera espectacular, me encanta!!!
    Un beso guapa!!!

    ResponElimina
  2. Nena si aquest LO es estar desinspirada, ja vull jo una miqueta per mi.
    Preciós!

    ResponElimina
  3. M'encanta aquest treball teu tan primavera!! I les mans... jajajaja, així ens queden sempre, sigui l'època de l'any que sigui.
    Petons.

    ResponElimina
  4. OOOH QUE XULI !!!! MAQUÉSSIM !!!!

    ResponElimina
  5. OOOH QUE XULI !!!! MAQUÉSSIM !!!!

    ResponElimina
  6. Dits brutsssss, bieeeennn, aixó si que et fa sentir bé... res de desinspiració... m' encanta això que has fet de possar-li cara a la primavera!!!!

    ResponElimina
  7. uohh. tanto color imposible imaginar cuál era el fondo!! chulísimo!! estás superinspirada eh? la primavera altera!! Y la boca y los ojos geniales XD

    ResponElimina
  8. Buah! no cal que em diguis que t'ho has passat pipa!!

    ResponElimina
  9. Nena, què divertida que ets!!! Has fet servir la purpurinaaaaaaa!!!!! Jejejeje!!! I com has marranejat amb les pintures!!!! Molt xulo!

    ResponElimina
  10. Hola!!!!
    Pásate por mi blog, que te he lanzado un DARDO!!!!
    besos
    Cris
    http://lalchimisteartisane.blogspot.com

    ResponElimina