Tria el teu idioma...

divendres, 8 de març de 2013

Plantilla KDS Març 2013 - LO-LOLA

Si hi ha alguna cosa que m'estimi amb bojeria i incondicionalment en aquest món és aquesta...

...la meva Lola!

2 de juny del 2010 -  Lola - 2 mesos - Primers contactes - Viatge en cotxe desde Tòrrec, Lleida (L'Encís Bulldog) cap a casa!

Suposo que cal conviure al costat d'algun animal per entendre-ho.

Entraria en "típics i tòpics" però no és la meva intenció convèncer a ningú de res...

Avui us ensenyaré la pàgina que vaig fer ahir a la tarda en una, mai millor dit, DES-estressant: CROP VTV!!! ...gràcies:)

El nostre punt de partida, la inspiració de la plantilla que Kits de Somnis (KDS) proposa per aquest mes de març:




El resultat...




Espero que us agradi...

A la Lola i a mi ens encantaaa! ;D



Bon cap de setmanaaa!!!

Lola i Esther

19 comentaris:

  1. A mi també m'encanta!
    Què bonica aquesta Lola! Com no estimar-se-la?

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejeje...siii!! algun dia d'aquests me la menjaré:P
      Un petonet bonica!

      Elimina
    2. Ah! El LO també em sembla genial!

      Elimina
  2. ainxxxxx que te voy a decir yo que llevo casi 8 años con Diva... no es ningun tópico pero es algo único para vivir, y personalmente creo de todo corazón que los bulldogs son especiales!!!
    en fin.. no me enrollaré yo tampoco, solo decirte que me ha encantado la foto, y el LO es espectacular!!!!!!! genial de verdad!!!!! una preciosidad!
    besos ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu millor que ningú m'entens que convius amb una gordiiiiiii!!! Són una mica vagos y más brutos que un zapato...jajaj! però fan morir de la risa amb seu posat i els seus meneos de cul!! a que sii??
      És fàcil fer treballs així amb fotos com aquesta!! :D
      Un petonet guapa!!!

      Elimina
  3. nena, quina foto!! És genial!!
    I el Lo és "lo más"!!! Veig que t'has iniciat amb la màquina de cosir, no? T'ha quedat estupenda!!! Per fipar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Màquina de cosir a topeeee!! Ja m'he carregat 2 agulles...però bé, jejje!!! aquí em tens practicant :)
      Gràcies Isis! un petonet

      Elimina
  4. Molt molt xula la teva pàgina!! un estil molt ILS! ja es nota el paquetet que vas rebre de Polònia!! I la foto és genial!
    Un petó,
    Helena

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaj...sii! aviat hauré de fer una nova comanda al pas que vaig:P
      Un petoooo!!!

      Elimina
  5. Molt molt xula la teva pàgina!! un estil molt ILS! ja es nota el paquetet que vas rebre de Polònia!! I la foto és genial!
    Un petó,
    Helena

    ResponElimina
  6. preciós Esther!! M'encanta la teva interprestació de la plantilla de KdS.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Olaya!!! A veure si tinc temps avui de penjar-la a la web que encara no ho he fet i com cada mes...hi ha premi!!! :D Anima't (si encara no l'has fet!!) Un petonet

      Elimina
  7. OHhhh et perdo de vista una setmana i tot el que em perdo!! m'encanta aquest Lo, la foto, la lola i el seu lametón!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens hem de posar al dia!!! On paraves pendó? :D
      La propera crop per quan??

      Elimina
  8. Esther és super xula la pàgina, i les models estupendes, ja t' ho he dit altres vegades, però és genial la teva Lola!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també ho repeteixo moltes vegades així que m'encanta que altres també ho facin, així reparteixo!! jaja! És estupenda la meva Loliiiiiii :D
      Moltes gràcies Silvia, un peto

      Elimina
  9. Muy bonita Esther y la foto chulísima!!!
    Un beso guapa!!!

    ResponElimina
  10. Que xulo el LO! Es genial! I mencanten els colors! I la Lola, wapissima!! jeje
    Un petonet wapi!!

    ResponElimina