Tria el teu idioma...

dijous, 14 de març de 2013

SILHOUETTE CAMEO VI - Netegem la "cutxilla"!

NOTISSSIÓN!!!!! 
Un dels meus traumes "cameuianus" ja té solució!

La "cutxilla" de la Cameo es pot obrir!!!
Mira, mira....oh yeaaaaaah!! 

La meva "cutxilla" OBERTA i neta com una patena :)

I val la pena que us expliqui la història:

Fa cosa d'un mes (o dos!) la Sheila ens va enviar a la Marian i a mi un enllaç revelador de com obrir i netejar la "ditxosa cutxilla" de la Cameo. Es tractava d'un video-tutorial en anglès, traducció de l'original (en alemany!)

Ai l'anglés! Sant Tornem-hi! (...no cal que us parli de l'alemany, oi?)

Sincerament, vaig intentar seguir els passos una vegada, potser dues, però al veure que no me'n sortia vaig desistir en l'intent de tornar-ho a provar...aiiishhhheila, com ho sento! :(


La setmana passada, ja desesperada perquè la segona cutxilla que compro (i fa només 1 mes i mig) ja no tallava bé de lo bruta que estava, vaig decidir concentrar les meves poques (pero molt eficients!) neurones angleses en una sola

...KA-MEE-HAAA-MEEEEE!!!!




Que sí, que siiii... que ho he aconseguit! 

:D


Mireu si n'era de fácil!

Són 4 passos ben senzills, us els he intentat resumir en unes quantes imatges però per si encara us queden dubtes, un parell de consells:



1.- Mireu-vos els video-tutorials que us enllaço al final d'aquesta entrada. Són la panacea!!! I més val un video-tutorial en anglés, alemany o jaaaaponés, que mil paraules de les que no s'acaben mai com les meves :P

2.- Torneu-ho a intentar tantes vegades com calgui SI-US-PLAU!!! Estic segura que, igual que jo, us sortireu:)

Som-hi?

PRIMER PAS: Molt Fàcil! Treu la "cutxilla" de la cameo i acopla-hi l'eina per fer-la canviar de posició (la gris)




 SEGON PAS: Fàcil! Partint de la posició que tinguis seleccionada gira en sentit descendent (contrari a les agulles del rellotge): 4,3,2,1,0 i segueix enrera....10,9,8,7...notaràs que comença a costar, no passa res! Segueix fins que vegis que comença a obrir-se just després dels números. Observa en aquestes fotos el canvi.





Notaràs un petit click quan s'obre.
I sí!....aleshores, ja la pots netejar!!


TERCER PAS: Menys fàcil...posa-hi llum!
Ara toca tancar-la. Busca a l'interior de la peça on hi ha els números dues ratlles verticals com aquesta. Pista! Coincideixen amb les posicions 0 i 8-9 ;D




QUART PAS: Dificil...però no impossible! 
Fes-les encaixar amb les dues altres ratlles verticals de la peça que contè la cutxilla. Ves girant les dues peces fins que notis que encaixa. 




Aleshores, gira en sentit ascendent (agulles rellotge) fins el 10. Has de veure com la part on s'uneixen les dues peces es va tancant...Finalment deixa anar la "peça gris" i....ja la tens!

"CUTXILLA" NETA!!!






Enllaços molt interessants:


1.- Videotutorial en anglès: THANK YOU VERY MUCH GLENDA!!!



2.- Videotutorial en alemany (original):  VIELEN DANK NATALIIA!!!




I ara, expliqueu-me què taaaaaaal! eh eh eh???

Ho heu aconseguit??

Bona nit!

14 comentaris:

  1. Ets la monda! M'han vingut ganes de tenir la Cameo només per mirar de seguir els teus passos.
    Kamehameeeeeeee!
    Un petonarro.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jaja! Ara només em falta aprendre el "canvi de posició instantani"!!!!!
      Un petonet!!

      Elimina
  2. Increible!!!!!! MOltes Gràcies ara mateix en faig difussió al blog perquè aquest descobriment és lo mas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Merci guapi, petons

    Ari
    www.momentsdepaper.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res guapa! Me'n alegro que t'hagi agradat tant!! Un peto!

      Elimina
  3. Tinc un dia gris i girat, prenc nota...concentraré la neurona i kamehameeeeeeeeee... mercés per aquesta estoneta de riure!!!
    Un petonàs!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja!! si serveix per fer-te canviar l'humor encara em poses méeeeees contenta!!!!! Una abraçada Silvia!!

      Elimina
  4. Anda que bien!!! ya decia yo que empezaba a fallarme la cuchilla y que me tendría que comprar otra... y solo hace 2 meses que tengo la cameo!!! Lo intentaré... Gracias por el tip..
    Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Dory! Toda una experta como tu en la cameo y solo hace dos meses que la tienes? Qué máquina!!
      Seguro que no vas a tener que comprar otra cuchilla, almenos hasta dentro de unos meses mas!! un besitoooo guapa!

      Elimina
  5. Lo que tú no consigas!!!!
    Tengo que decirte que yo lo probé pero como neuronas de inglés ni una.....pues fatal!!!
    Así que tiré de mi hijo y él la abrió!!! la siguiente vez lo volví a intentar y de nuevo nada. Ahora espero que la próxima me salga, porque con la explicación que das tan buena!!!!!
    Muchas gracias guapa!!!!
    un besazo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja!!! Quien la sigue la consigue Marian y eso es lo mejor que tenemos;D Ya me contarás!!
      Un besito guapa!

      Elimina
  6. Ja,ja!! m'encantan els teus posts!! fa temps que ho penso...si algun dia tinc la cameo, tinc clarísssssimmmmmmmmmm a quí demanar consells!!
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I aquí estaré jo encantada!!!! ;D
      Un petonet Helena!!

      Elimina
  7. Ostres!! No m'ha passat mai això de que la cutxilla s'embrutés (tampoc la faig servir tant segurament...) però gràcies per fer aquest pas a pas! T'expliques super bé! :D Si em passa tornaré aquí per realizar la operación cuchilla!

    ResponElimina
  8. OJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU PALIGRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! avui ho provo! maleïda cameo! li deia avui al meu marit (qui me va la va regalar), que no només m'ha regalat una màquina, sinó també una "cosa" que em manté ocupada Moltttttttttttttttttttttttt DE TEMPS! entre que encara no dominu els números de la cuchilla segons material i el temps que passo mirant dissenys... fuf! Estem en un moment de veure qui és el "amo de la manada", o ella o jo!

    ResponElimina