Tria el teu idioma...

dimecres, 17 d’abril de 2013

EL MILLOR REPTE DEL MÓN!

S'acosta la diada de Sant Jordi, patró de Catalunya, i com cada any serà un dia especial...


SANT JORDI GLORIÓS

Sant Jordi té una rosa mig desclosa,
pintada de vermell i de neguit;
Catalunya és el nom d'aquesta rosa,
i Sant Jordi la porta sobre el pit.
La rosa li ha contat gràcies i penes
i ell se l'estima fins qui sap a on,
i amb ella té més sang a dins les venes
per plantar cara a tots els dracs del món.

Josep Maria de Segarra (1894-1961)


Les rambles de Barcelona i de tots els pobles i racons catalans s'ompliran de paradetes plenes de llibres i roses. És el dia del Llibre i el dia dels Enamorats a Catalunya!


Consumisme? Potser també, però és una tradició que a mi m'agrada...i molt!

Per això aquest any m'he unit a la iniciativa "El millor Repte del Món" de 3flowers, un blog d'scrap dedicat a les tarjetes i que està comandat per 3 grans "floretes" molt i molt emprenedores: La Leticia de Gigi et Moi, la Marian de Marianscrap i l'Andrea de 3flowers scrapbooking


Gràcies a elles, al seu esforç i a la seva dedicació, aquest Sant Jordi aconseguirem veure un gran somriure (si més no així ho espero!!!!) a les cares dels nens que estan hospitalitzats a la planta d'oncología infantil del hospital de Sant Joan de Déu.


Entre tots els que hem participat hem fet una pila de punts de llibre que es repartiran entre tots vosaltres i un munt de tarjetes que es vendran a la botiga de l'hospital. Tots els diners recaptats aniran destinats a recursos per la vostra planta. Sé que mai seran suficients però entre tots ho aconseguirem. Perquè com diu Macaco (un Sant Jordi particular) sempre a peu del canó, gran amfitrió dels nens i defensor de les causes...

  
SÍ!!!...SEGUIREMOS!

y si dicen: -No llego...
de puntillas alcanzamos:)




Com m'agrada Macaco!

 Finalment, ensenyar-vos tots els punts de llibre i postals que us hem dedicat desde Scrapa'm! 




Val a dir que he tingut dues ajudants de luxe! La meva mare Fina i la meva germana Marta, qui ben emocionades per la iniciativa em van fer organitzar un taller molt i molt especial dedicat a tots vosaltres!

Mireu-les elles que treballadores:)




Un petó a tots i feliç diada de sant jordi!!!!

Fina, Marta i Esther





5 comentaris:

  1. A mi també m'encanta la diada de Sant Jordi!!! us han quedat uns punts i unes tarjetes molt originals, m'encanten i segur que qui els rebi també estarà encantat!! Un petonet

    ResponElimina
  2. Unes tarjes i punts de llibre preciosos per una iniciativa fantàstica. Jo també he participat i m'ha agradat molt la experiència.
    Petons Esther.

    ResponElimina
  3. Familia scrapera unida mai serà vençuda!!! I els nens ben contents que estaran amb tots aquests punts tant fantàstics.
    Un petonet, bonica!

    ResponElimina
  4. Ha quedat fabulós m'ha agrada molt Tet !!!

    ResponElimina
  5. Quin post més maco!!! a mi també m' encanta Sant Jordi, encara que sigui poqueta estona sempre intento fer un passeig abans d' anar a casa, es respira un ambient molt especial dificil d' explicar.
    Una crop fantàstica la vostre i els resultats xulos, xulos!!!
    Ptns!!

    ResponElimina