Tria el teu idioma...

diumenge, 14 d’abril de 2013

Plantilla KDS Abril - ALL-I-OLI


I aquesta és la meva interpretació de la plantilla que Kits de Somni proposa per aquest mes d'abril.

Dedicada al...

Allioli
mmmm...!!!
...per què m'ha d'agradar tant? ;D









Podeu xafardejar, participar i/o penjar les vostres interpretacions a la web de KDS. Aquí us deixo l'enllaç:





Jo ara mateix hi penjo la meva!!! :D

Ah! I aquesta és la plantilla que ens proposen:




Bona nit...i feliç setmana!!! 

hip,hip!...allioli!...jijii!

14 comentaris:

  1. Genial, me encanta como te ha quedado, se nota que te gusta el allioli!!!
    Un beso!!!

    ResponElimina
  2. M'agrada molt la teva interpretació. I la foto... fantàstica!
    Petons.

    ResponElimina
  3. Quin temazo!!!!!!! ni flors, ni aniversaris, ni viatjes.... no senyor Alll i oli!!!! m' encanta!!!!!!
    ets la bomba!!!
    Un petonàs!!!
    Tinc a mitges aquest LO, el sketch és molt xulo però s' em va anar la mà amb els sprays i ara no sé com arreglar-ho... o si ho sé començar de nou... desastre...

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajjaj!!!! i per què no?? La veritat és que vaig començar-lo amb la idea d'una temàtica diferent però va aparèixer la foto del delicte i vaig dir-me...i per què no?? :D
      Espero que no hagis començat de nou el teu LO! Segur que és fantàstic! Deixa que l'sray parli Silvia!!
      Un petó

      Elimina
  4. Molt guai la teva interpretació!! Quanta força!! M'encanta! ^^
    Petons!!

    ResponElimina
  5. jajaja es genial como siempre!!! pero solo verlo ya se me repite eh!!! uffff, demasiado alioli ehhhh
    un lo fantastico!
    besitos ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajajaja!! ai si!!! això és el pitjor que té....en fin!!
      Un petonet guapa!!!! :D

      Elimina
  6. ostres Esther!! quin art per barrejar el verd neon amb aquestes fotos!! si senyora! m'encanta!! i també m'encanten les lletres del títol i l'etiqueta. Artista!!!

    ResponElimina
  7. ostres Esther!! quin art per barrejar el verd neon amb aquestes fotos!! si senyora! m'encanta!! i també m'encanten les lletres del títol i l'etiqueta. Artista!!!

    ResponElimina
  8. m'agrada molt, el repte y com las fet tu la teva pagina de scrap o lo, m'agrada molt♥ petons

    ResponElimina