Tria el teu idioma...

dilluns, 6 de maig de 2013

Ens fuguem a Praga!!!

Segona bona noticia del mes...

Avui és l'aniversari del Xavi!!!

Per molts anys cosa lletja!!! 

;P

Sàpigues que aquest any i molt merescudament jo també disfrtutaré del teu super-regal... hehehe!!!

perquè...

...ens fuguem a Praga!!!





Ja veurem quan...;P

De moment aquí tenim el nostre...


 *Diari dels viatgers*














Val a dir que l'inspiració d'aquest mini-àlbum no m'ha vingut caiguda del cel sinó de la mà de SODAlicious. Aquí us deixo l'enllaç a una entrada fantàstica on trobareu un tutorial pas a pas de com fer un mini i una encuadernació com aquesta....fàcil, fàcil!!!


Feliç 6 de maig del 2013!!!

**...hi haurà botigues de scrap a Praga???**
...quins nerviiiiissss!!!
;P

10 comentaris:

  1. Felicidades por la parte que te toca Esther, ya que lo vas a disfrutar, qué bien!!!
    Me encanta como te ha quedado ese diario de viaje, ya nos lo enseñarás terminado!!
    Gracias por compartir de donde viene, no lo había visto, lo acabo de visitar y es muy sencillo y chulo!!!
    Un besazo guapa!!!

    ResponElimina
  2. M'encantaaaaaa!!!!! És sencillament BRUTAL!!!!! m' agrada molt, molt i molt aquest àlbum...ara em miro l' enllaç!!!
    I moltes felicitats pel viatget, Praga és un destí al que hi vull anar, ja explicaràs!!!

    ResponElimina
  3. Al.lucinant Esther!! O_O No em pot semblar més xulo el teu mini/diari de viatgers!! Volem veure'l omplert!! :D
    No cal dir que a mi també m'encantaria anar a Praga! :)
    Una abraçada i... fins aviat! :D

    ResponElimina
  4. Guapissim!! Cada dia et superes!!!!!

    ResponElimina
  5. Molt bon viatge!!!!
    Omple l' àlbum amb mogollón de bons moments!!!
    Fins al tornada!!!

    ResponElimina
  6. Jajaja es lo primero que he pensado, si habría tiendas por alli.. Ya nos contaras porque tengo un primo alli y si vale la pena voyyyyy!! El cuaderno de viaje es precioso, solo le falta llenarlo de recuerdos geniales! Que lo paseis de maravilla!!

    ResponElimina
  7. Quin diari més re-que-te-xulo!!!! Ja ens ensenyaràs les seves interioritats quan l'omplis! I passa-ho genial per Praga.

    ResponElimina
  8. Esther q et pasa últimament??? ets una crack!!! Pedazo de mini has fet. M' encanta!! quan el tinguis ple de tickets, fotos, i coses varies, l' ensenyes eh!!! I q ilu fan les escapades ♥

    ResponElimina
  9. Je, je!! m'encanten els regals boomerangs!! que t'ho passis bé! ja tinc ganes de veure l'àlbum decorat!!

    ResponElimina
  10. que bé!! A gaudir molt d'aquest viatge!! El diari m'encantaaaaaaaa!! la portada és preciosa!!! Molts petonets bonica!

    ResponElimina