Tria el teu idioma...

dimarts, 4 de juny de 2013

Art Journal Challenge nº28

Aquesta quinzena SODAlicious proposa un nou


El tema: "SAFETY" (=seguretat)

Lluny del perill, lliure de riscos, un lloc/una cosa on puc sentir-me segura?

Enmig del CAOS de la meva taula d'scrap, no només disfruto i desconecto del món i l'inevitable estrès diari, sinó que a més a més torno a sentir aquella sensació de CASA! o SALVADA! que tenia de petita quan jugàvem al PILLA-PILLA o al ESCONDITE. 

Qui no se'n recorda?

Aquesta és doncs la meva interpretació:














Feliç setmana!!!

13 comentaris:

  1. Genial, impactante!!!
    Un beso guapi!!!

    ResponElimina
  2. Genial!!! mai una imatge tant oposada al que transmet una paraula, havia estat tant descriptiva!!!
    Un petonàs!!!

    ResponElimina
  3. M'agrada molt Esther!!
    La part del caos de l'esquerra en contrast amb la part més "néta" de la dreta! És molt atractiu visualment!
    Petons!

    ResponElimina
  4. Fantàstica!!! Com tu!!! Segur que t'endús el premi un altre cop!!!
    Petonets, bonica.

    ResponElimina
  5. Caoticamente genial! Me encanta el fondo que has creado y el mensaje super bueno!

    ResponElimina
  6. m'agrada moltíssim!! El blanc i negre + vermell és una combinació que m'encanta!! Has expressat molt bé el missatge, la paraula safety entre els parèntesis sembla realment estar segura, protegida de tot el caos que l'envolta! És genial! petonets guapi!

    ResponElimina
  7. Moltíssimes gràcies a TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No sabeu el feliç que em feu amb tots els vostres comentaris!! És el millor premi que puc tenir!!!!! Me'n alegro moltissim de que us agradi tant:D
    Un peto ben fort MARIAN, OLAYA, SILVIAAAA, MARTU, XÈNIA, IVA, AMI i MARTETA!!!!!!!!!! Bon cap de setmana boniques!

    ResponElimina
  8. buf, espatarrant!!! Nena ets una artistaza cada cop més i més gran!!!

    ResponElimina