Tria el teu idioma...

dijous, 27 de juny de 2013

KDS PHOTO CHALLENGE

Estimat blog, seguidors i blogs amics....però quants dies sense veure-us!!

No tinc perdó, excusa ni explicació convincent possible. No sempre (i afortunadament a vegades més val que sigui així) les paraules em surten...
Però avui m'he pres el gust i la llibertat de prendre'm la tarda lliure per dedicar-la única i exlusivament a mi i a les coses que m'agraden. I per què no?

Tinc moltes ganes d'explicar-vos + ensenyar-vos un dels projectes en el que he estat treballant molt constantment durant aquestes dues últimes setmanes.

I és que les meves nenes de Kits de Somni són la RE-HÒSTIA!!!!
No existeix al món millor teràpia per combatre el malhumor, les males èpoques o el temut insomni que seguir-les a elles, ja sigui participant activa o passivament en qualsevol de les seves ocurrències. Quina colla de boges (amb tot el meu carinyuuuuu del món).... com me les estimo!!

Una de les seves últimes propostes (i que a petició personal espero que repeteixin més vegades!!!!!) ha estat el seu ENJOY PHOTO CHALLENGE....

Han estat dues setmanes inoblidables, superdivertides i megaentretingudes a les que poso fi avui (i molt tristement!!!!) entregant-vos a tots i totes  el meu treball....




No sabeu lo afortunada que m'heu fet sentir durant tots aquests dies perquè gràcies a propostes com aquesta, no hi ha hagut dia en el que no trobés mil moments per capturar i això m'ha fet valorar molt totes les coses boniques que hi ha a la meva vida, que no són poques!

Portada del mini-àlbum

La primera setmana van ser les FOTOS
La segona, un MINI-ALBUM amb les imatges fetes:)

Proposàven un paraula per cada dia de la setmana:

Dia 1.- EM FA SOMRURE
Dia 2.- MMMM...BONÍSSIM!
Dia 3.- JO, SCRAPERA!
Dia 4.- BRILLANT
Dia 5.- UNMA FINESTRA
Dia 6.- INESPERAT
Dia 7.- DIUMENGE

I aquest és el meu resultat:

Primera setmana.- FOTOS

Dia 1 - MAKES ME SMILE



DIA 2 .- YUMMY!



DIA 3 .- I'M A SCRAPPER!



DIA 4 .- BRILLIANT




DIA 5.- A WINDOW


DIA 6.- UNEXPECTED



DIA 7.-  SUNDAY


Segona Setmana.- MINI-ÀLBUM


Els deures eren fer un mini-àlbum amb totes les fotos de la setmana anterior.















Mil gràcies a  TOT l'EQUIP DE KDS!!! Mireia, Xènia, Elena....i a tot el vostre equip de disseny!!! Us adoro, us segueixo i no m'apunto a més coses perquè no tinc més temps sinó.....otro gallo cantaria! Sou la canya!!!!!!





Espero que us hagi agradat i hagiu disfrutant fent el vostre "Enjoy Photo Challenge" tant o més que jo!!



8 comentaris:

  1. Ets un amor, Esther! Què bé comptar amb incondicionals com tu a les propostes que se'ns acudeixen. I a més, fent uns treballs tan genials! M'agraden les fotos i cada una de les pàgines de l'àlbum. Què "estilasu", nena!
    Un petó ben gros!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gràcies guapíssima! jeje!! I ara toca el BLOG HOP de les CANÇONS!!....m'apuntooooooo!!!!! :P

      Elimina
  2. Em sembla brutal el teu àlbum i el teu talent!! Vaig flipar tant amb la mà quan la vaig veure al Instagram...
    M'ha encantat aixòq ue has dit que t'ha fet valorar més les coses maques de la teva vida que són moltes... és el que sento quan faig el Project Life jo.
    tens raó en que el Photo challenge fa mirar diferent les coses del voltant... M'ha encantat participar-hi!
    un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Martu!!! Quines coses més boniques que em dius:) He estat desconectada del blog, però no pas de l'Instagram!!! :P i us he anat seguint a totes. Un 10 per totes les participants del photo challenge!!! Ara em passaré pel teu blog a xafardejar una mica...jiji!!! Un petó!!!!!!!!!!

      Elimina
  3. Hola bogeta, ja et trobava a faltar, que jo fagi campana i tingui el bloc paradet és una cosa... però tuuuu...
    bromes a part, super fotos, m' agraden molt molt i mira que aquest matí he vist les de la Xènia i el llisto l' heu posat molt alt!!! el mini, doncs Esther al màxim exponent!!!
    Vaig de cul i començo massa cosa alhora i ho tinc tot empantanat, a veure si em centro i poso ordre, ens llegim aquí a paperpautat!! ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Silvia, bonica!!!! Ja ho veus, sóc una campanera, sí sí!!! però ja m'he tornat a posar les piles. He tingut una mica bastant abandonat el blog...però no ho faré més!! jejeje!! Gràcies pels teus missatgets, sempre m'agrada sentir-te!! Un petonet guapíssimaaaaa!!!!

      Elimina
  4. Precioso álbum... se nota que has disfrutado!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Biby...sí mucho!!! Queremos otro photo challenge en KDS!!!! :P
      Me paso ahora mismo a ver el tuyo:)

      Elimina