Tria el teu idioma...

dimecres, 24 de juliol de 2013

Diari dels viatgers...Sardenya!

Aquest any els viatgers se'n van a ...

...!!!


I com cada cop que marxem, el nostre diari dels viatgers no pot fallar.

Aquesta vegada és ben simple, senzill i pràctic. Per fer-lo he triat una col·lecció de papers que m'encanta, la Graphic Loop de Color Conspiracy. I és que només de mirar-me'l ja em veig a la platja, mojito en mà, estirada a la bartola!!!:D


Vacances, sí, però no sense les meves eines!:P

I per això em farà falta un mini-kit de viatge amb els meus indispensables, aquest any amb joguina nova inclosa! A veure qui la troba en aquest collage:P




Instantànea, bonica i estupenda
...i ja en tinc una a les meves mans! 
;)



Ara només falta que arribin les vacances....

:O








:)


10 comentaris:

  1. Ole el segell de Scrapa'm!! :DDD
    M'encanta el paper que has escollit per documentar el viatge i la tireta que penja al llom! uooh! :)
    La instax és una passada, fa unes fotos molt maques casi sense voler-ho!
    Molt bones vacances, Esther!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Bones vacances Esther!!!
    Quines ganes de veure aquest àlbum tant bonic ple de fotos i totalment decorat.
    Petons.

    ResponElimina
  3. molt pràctic el kit de viatge i molt xula la càmara!
    bones vacances esther!!

    ResponElimina
  4. Molt bones vacances Esther, omple aquest àlbum de moments genials!! la Instax està a la meva wish-list... però vaig prioritzar un e-book per deixar de trencar nanses de bolso i maxacamenta de l' espatlla amb els llibre amunt i avall!!a veure si no triga gaire!!
    Ja m' explicaràs que tal resulta!!!
    Un petò molt gran!!

    ResponElimina
  5. Esther! Què xulo quedaran les fotos en aquest mini tan fantàstic que has preparat! Quines ganes de veure'l acabat! I com mola el segell de Scrapa'm.

    Molt bones vacances, bonica! Passa-ho molt rebé! Petonets

    ResponElimina
  6. Molt bones vacances!!!! l'àlbum genial, molt del teu estil, i segur que quan l'omplis encara ens agradarà més! i la joguina..... quina enveja!!! Petons!!!

    ResponElimina
  7. BONIQUES! GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS!!!!!! US PROMETO DIFRUTAR DE LES MEVES VACANCES!!
    UN PETONET A TOTES!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eiiii!!! que falto jo!!!!
      Nina, gaudeix a tope com ja imagino que faràs, que a la tornada ens hauràs de posar les dents llargues amb les foticos tant mega instax que hauràs fet i amb aquest diari tant ideal que t'has currat!!!
      Un petonàs senyoreta scrapa'm!!! ;)

      Elimina
  8. ay la intax ... cuanto la quiero! jeje el mini preparado me encanta, en blanco y negro es genial. Besos

    ResponElimina