Tria el teu idioma...

diumenge, 21 de juliol de 2013

Mini Workshop "MIX IT UP" d'Amy Tangerine

Dos mesos més tard de guanyar el concurs de 


organitzat per Kits de Somni, per fi he trobat temps aquesta setmana per seure tranquilament davant l'ordinador i disfrutar del meu premi:)

El mini workshop de l'Amy Tangerine "Mix it up" 

:D

Va ser tot un plaer conèixer a l'Amy Tangerine i compartir amb ella els dos dies de bojeria absoluta que vam viure al #Amy-Lory-Bcn


Imagineu-vos ara poder fer aquest curs!

Ha estat genial:)

"Mix it up" with Amy Tan

Avui m'agradaria ensenyar-vos algunes de les coses que he après i he posat en pràctica gràcies a aquest curs, als seus 3 capítols, tots els videotutorials i a la pila que hi ha d'exemples pràctics!

Això sí, haig de reconèixer que em costa molt treballar en aquest estil. Em poso dels nervis! 

Tot és tan ordenat, coherent, ple de detallets, la mar de mono quan ho veus fet... els colors acostumen a ser suaus o molt vius, es fan servir dos o tres papers de base i tot ha de quedar molt ben conjuntat. Al final hi ha un toc femení-romàntic que a mi se m'escapa! (i no pas perquè no ho sigui, amb lo carinyosa que sóc jo carai!!!)

L'Amy Tangerine ho fa tot molt fàcil...però a mi, definitivament, no em surt.

Després de trencar-me el cap posant, traient, enganxant, desenganxant, muntant, desmuntant, destrossant LO i tornant a començar ...aquest és, FINALMENT! el resultat:)



De base, he utilitzat 3 papers de fons superposats (col·leccions de Color Conspiracy i d'Amy Tangerine) i la tècnica de les capes per presentar la foto. És a dir, capes i capes de paper decorat enganxats entre ells amb "almohadilles 3D" per tal de donar volum i més protagonisme a la imatge.





He introduit elements 3D com els núvols i la floreta. Són stickers d'American Crafts ( Amy Tan "Sketchbook"). Altres els he fet jo retallant rodones amb sobrants de paper que tenia.



I per acabar de donar força i el meu toc personal al LO:

  • El disseny "SÓC AQUÍ" que vaig fer amb la Cameo.
  • Un repunt als papers amb la màquina de cosir
  • I unes quantes gotes de tinta per aquí i unes quantes gotes més per allà:P


El resultat al final crec que és força bó....O NO??? :D

Mil gràcies noies de KDS per otorgar-me aquest premi, us asseguro que l'he disfrutat moltíssim!!!! Guapeeessss!!!!!! :)



Bon cap de setmana a tots i a totes!

8 comentaris:

  1. Nena, per no sentir-te còmoda amb aquest estil crec que t'ha quedat realment bé. Tens tots els elements: els color clars, el detalls, el toc femení-romàntic amb les gotes de tinta a l'estil Esther. M'encanta!!!

    ResponElimina
  2. Doncs jo crec que t'ha quedat molt xulo!! i el teu disseny de la cameo m'encanta!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. És fantàstic Esther!! T'haurà costat molt però crec que el resultat mereix molt la pena. M'encanta!!
    Petons.

    ResponElimina
  4. A mi me parece que te ha quedado ideal, la cominación de colores, todo ese relieve conc ada uno de los elementos, las gotitas perfectas, y la foto una pasada.. No se, dices que no te sale, pero a mi lo que me parece es que SE SALE!!!

    ResponElimina
  5. Has súper aprovechado el premio!!! me encanta!!! pineado ya mismo!!
    besos
    cris
    lalchimisteartisane.blogspot.com
    projectlifeaqui.blogspot.com

    ResponElimina
  6. Doncs si bé és cert que és diferent del que ens tens acostumades, jo el trobo maquíssim!!!
    Coincideixo amb l' Elena, m' encanta el "soc aquí", la meva reina de la cameo!!!!
    Com estic tant "out" no saba res del premi, enhorabona!!!!
    ptns!!

    ResponElimina
  7. ME ENCANTA!!!! adoro tu pagina :) besazos

    ResponElimina
  8. Carinyuuuu! que és flipant aquest lo!!!!
    A més, té el teu segell, el teu estil, la teva ànima journalera.
    M'encanta el sóc aquí!!!!
    Un petóooooo

    ResponElimina