Tria el teu idioma...

dissabte, 6 de juliol de 2013

Plantilla KdS Juliol - LOVE, love, love...!

Inauguro mes de juliol al blog amb un treball inspira't en la plantilla d'aquest mes de KdS.

Us animeu a participar? ;)

Al seu blog hi trobareu les interpretacions de les seves magnífiques dissenyadores i la sorpreseta que m'he endut al veure la interpretació d'una d'elles, la de la Xènia;)

Mireu-les, mireu-les!!
Cliqueu aquí per veure-les totes :D

Heus aquí la meva!
Paper "Sidewalk"de la col·lecció Journey. Trobareu aquests materials a SODAlicious Shop ;)







Espero que us agradat


Bon cap de setmana!

34 comentaris:

  1. groc, negre i blanc... UNA GRAN combinació!!!!
    genial tot el LO, la foto ja parla per si sola.. Felicitats :-)

    ResponElimina
  2. M'encanta!!! És una passada! M'agrada molt com jugues amb els colors! Ets una artista!
    Per cert, fes que les fotos surtin més grans... Ara et llueixen poc! I val la pena que es vegin bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia bonica! Doncs em sembla perfecte, ho provaré en el proper LO;)
      Un petonet i moltes gràcies!!!!

      Elimina
    2. La mida de les fotos del blog!!! Al LO estan perfectes! MUAK!!!!!

      Elimina
    3. aaaaaah!!! :D
      Em sembla que són les més grans que puc posar....ja ho revisaré! jejjee!!
      GRÀCIES!!!! :P

      Elimina
  3. Me encanta el resultado, la combinación de colores, cada detalle... un Lo genial!

    ResponElimina
  4. Una creatividad desbordante..... Me encanta!!!!

    ResponElimina
  5. Esther és genial!! M'encanta la combinació de colors.
    Petons.

    ResponElimina
  6. És preciosa, m'encanta la combinació que has fet!!!!!!!!!! i la foto molt xula també! vaja, que m'agrada tot!

    ResponElimina
  7. Errrooor!! Em pensava que ja t'havia comentat! He tornat a mirar el layout perquè em sembla al.lucinant i he vist que no!! M'estic xalant a internet també! :D
    Bueno, al tema...Em sembla guapíssim, Esther! Quanta força tenen els teus LOs! Ets una màquina!
    Molts petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajja!!!! Oleoleeee!!!! M'encanta que t'hagis tornat a passar per corregir l"ERROR!!! Que m'has fet riure:P
      un peto bonica i moltes gràcies pels piroposssss:D

      Elimina
  8. Vaya, te dejé un comentario y no salió.... o me equivoqué también como Esther??? Bueno, pues te decía que tu LO tiene una fuerza increíble.... y tu una creatividad fabulosa!!!! No soy muy fan de este tipo de scrap pero tu LO me encantaaaaaa....!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dory!!!! Acabo de encontrar tus dos comentarios en spam!!!! (¿¿???)) No sabes la ilusión que me ha hecho encontrarlos!!! no entiendo pq fueron a parar ahí! en fin, ya está solucionado:) Muchisimas gracias por tus mensajes, más aún cuando no es un estilo que a ti te guste mucho:)
      Un besito guapa!!

      Elimina
  9. uauuuuuu, espatarrant!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brutal, sensacional!! Súper energètic!! M'encantaaaaaaaaaaaaa!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja!! que consti que no et pago! :P
      Gràcies preciosaaaaaaaaaaaaaa!!! :D

      Elimina
  10. Genial! Mencanta! Tant els colors com els detalls! :)

    ResponElimina
  11. Molt lograt el LO, la combinació de colors es molt maca, m'agrada :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mercè!!! M'agrada que t'agradi:D
      Moltes gràcies!!!

      Elimina
  12. Me encanta es una pasada>! ;) besitos

    ResponElimina
  13. ayyy..ese gesso esos sellos esas tintas.......

    TE ADORO. Punto pelota! Point and ball!

    MUA!

    ResponElimina
  14. Un LO fantástico, lleno de color y creatividad. Gracias por participar en nuestro reto. Mucha suerte!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies KDS!!!!! A vosaltres per tots aquests reptes! :D
      Muaaaaaaacs!

      Elimina
  15. ets una artistassa Esther!! Per a mi, els teus LO són dels millors que veig arreu!! Cada vegada m'agraden més i estàs feta una màster del mix media!! Molts petonets bonica!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja!!! que monaaa que ets!!!! :D
      Moltes gràcies bonica per tanto piropo!!! Em sembla que avui ja no soparé:P jejeje!!!
      Un petooooooooooooo!!!!

      Elimina