Tria el teu idioma...

dilluns, 26 d’agost de 2013

Anem a la muntanya?

La ressaca post-vacacional és dolenta, sí!

Pels que som més massoquistes, posar-se a revisar les fotos de les vacances potser no és un bon remei a aquest estat mental transitori de "sóc aquí" però en realitat "vull tornar a ser allà"...

Sí, un veritable pal! però així és la vida i segurament sinó treballés i no tingués aquest període de vacances no disfrutaria d'elles com ho faig ara, així que fóra lamentacions i a donar gràcies i a estar comntenta d'aquesta fantàstica ressaca que una setmana més tard d'incorporar-me a la feina encara tinc!

:)

Convençuda de tot plegat i ja de peus a terra aquest cap de setmana m'he posat a revisar algunes d'aquestes fotos. 
I no me'n he pogut estar de començar a trastejar amb elles...jeje! és que deu ni do quin material i quina familia més autèntica que tinc!! :D

Una bona i merescuda escapada a la muntanya fugint de la calor xafogosa de la costa mediterrània.

 Per qui no seria temptador en plè estiu? 

Per nosaltres està clar que sí, així que sense pensant-nos ho gaire...

- Carretera i manta!

Portada de fusta - Artisan Album - de Pinkpaislee que he pintat amb aquarel·les (prèvia capa de gesso!!)



Les pàgines interiors són de cartolina blanca i de diferents col·leccions de SODAlicious. També les he decorat amb gesso, aquarel·les, diferents segells i complements de SODAlicious.


















...ah! i la cervesa, que no falti!!!

Feliç ressaca post-vacacional a tothom!

;D

9 comentaris:

  1. Nena, m'encanta tooooot!!!! La forma de l' àlbum, l'estructura, l' encuadernat, tooooot!!!! I com has fet servir el blanc i negre i els colors en les fotos!!!!! Estupendo, fabulós, espectacular!!!! Brutal!!!

    ResponElimina
  2. Geniaaal!! Estic totalment d'acord amb Rosa Verdosa m'encanta com has retocat les fotos. I tornu a repetir com a l'instagram (@queventusojos) que es super xulu!!! Un petonàs!

    ResponElimina
  3. guapissiiiimm!!! una passada!!:-) m' encanta el teu estil!!

    ResponElimina
  4. Mira, a més de scrapejar, jo l'estrès post vacances el passo veient coses tan xules com les que fas!
    Les fotos són al·lucinats, la combinació de colors fantàstica, l'enquadernació molt original i tu única i estupenda donant-li sal a la vida.
    Olé i Olé.
    Un petonet, preciosa!

    ResponElimina
  5. Quina passada, Esther, de debó... Em fascinen els teus minis... A més, estic d'acord amb la Xènia. Fas unes fotos al.lucinants! Això és art total!! Molt fan... :)__
    M'encanta el teu optimisme!! :DD I coincidim amb la muntanya (i la cervessa jaja) Grans moments a la natura ben fresquets... No tenen preu...
    Una super abraçadaa!

    ResponElimina
  6. Ohh Esther! quina monada! m'encatan aquest mini, i el teu blog! tens un estil que m'ha fascinat! molt i molt bona feina! jo vaig fent poc a poquet. Un abraçada i et vaig seguint. Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  7. Hola!! jo vaig començar a treballar ahir i avui ja he parlat tot el dia de dilluns... com si fes una pila de dies!!! no sé qui m' ha dit... vols dir ahir!!??? siiii i sembla que porti aquí una eternitat...
    Així que les teves espectaculars fotos m' han alegrat força aquest migdia d' estrès post vacances!!!
    Ara seriosament, l' àlbum m' agrada moltissim, les fotos són una pasada!!!
    Un petonàs!!!

    ResponElimina
  8. Gràcies a tothom pels vostres comentaris!!!!!!!! Em fan superfeliç!!!!! Petons!

    ResponElimina
  9. Quin mini més xulo!! m'ha encantat!!!!!!!!!!! quines ganes que m'han agafat de fer scrap i.............no tinc tempsssssss!!! ahhhhhhhhh!!!!! Petons!!

    ResponElimina