Tria el teu idioma...

dijous, 8 d’agost de 2013

El meu primer CANVÀS

Si me'n hagués adonat abans que treballar sobre un canvàs fós tan fácil....
ja tindria muntada una paradeta amb mil quadres al bell mig de la rambla de Vilanova!!! (...segurament perquè ja m'haguessin fet fóra de casa, a mi i al meu santíssim scrap:P )


El Mixed Media i l'Art Journal són les dues tècniques amb les que més disfruto i més identificada i lliure em sento alhora de fer scrap. Experimentar amb les pintures, sprays, tintes...jugar amb els collages, les textures, els colors...utilitzar els dits, la mà sencera si cal i ben poc els pinzells...de veritat hi ha algú en aquest món que no ho hagi provat mai? No hi ha sensació de llibertat entre quatre parets més gran que aquesta!

Sempre ho he fet sobre paper, cartolina, llibretes d'art journal.
No entenc com no ho havia provat mai sobre un canvàs. Ho he vist sempre massa de superprofessional:D
Serà del "trauma" que tinc quan de petita el meu avi me'n volia comprar i no el deixaven:)

Serà, serà...però sort que ahir em vaig decidir anar a comprar-ne. Exactament 6...no fós cas! I a la tarda ja em moria de ganes de provar-ho (com els nens petits!)

No tenia masses expectatives en el resultat, només que la Marta, la meva millor amiga on les hagi, sempre m'havia dit que el meu primer canvàs fós com fós el volia per ella. Aiiiii la hòstia! Havia de sortir algo decent sí o sí... :D


El Procés #workinprogress

1.- El primer que vaig fer va ser embadurnar bé tot el canvàs amb una capa de GESSO BLANC. 

2.- Després vaig començar a enganxar amb GEL MEDIUM en forma de collage i sense pensar-m'ho massa trossos i tires de papers, tags, etc que tenia en una pila de retalls sobrants d'altres treballs. Hi havia fins i tot trossos de tul...vamos, marranada total!!! :D

3.- El següent pas, cubrir tota la superfície amb més GEL MEDIUM per tal de compactar i homogeneitzar bé tot el sant collage.

4.- Un cop tot sec, sinfonia de colors, a pintar:) Arribat aquest punt, haig de confessar que vaig perdre la noció del temps i de l'ordre en el que vaig continuar fent les coses. L'únic  que us puc dir és que al final no va quedar-me spray per utilitzar. També vaig diluir amb aigua pintures acríliques. Tons verds, blaus, grocs negre, lila, fucsia, taronja.... És alucinant veure com canvien els colors a mesura que es barregen, s'assequen i se'n tornen a posar.
No tinc fotos del procés (...llàstima!) però sí d'aquest precís moment quan tota feliç i contenta li enviava una foto a la Marta amb els primers resultats del seu regal:D




5.- Finalment, i un cop adornat amb una plantilla (made in Cameo!!) de rodones que vaig pintar amb spray lila (el color que més li agrada a la Marta) i amb la frase que millor podia definir el meu dia(made in Cameo too!!): 

DAYS LIKE THESE ARE WHAT MAKE LIFE SO SWEET 

...treball acabat! I aquest és el resultat:











Sapigueu que a la Marta li ha agradat molt! :D

I a vosaltres, a que us han entrat ganes de fer-ne un?

A mi també!!!!!! 

Demà ++++ 

Bona niiit!

5 comentaris:

  1. No he treballat mai amb canvas i m'estàs fent venir ganes...
    Un treball fantàstic Esther.
    Peton.

    ResponElimina
  2. No m'extranya que a la Marta li hagi agradat molt!! T'ha quedat super xulo, Esther!! Què bé que t'hagis atrevit amb un canvàs. Jo encara no n'he fet mai cap! Hauré de seguir els teus passos :D
    Molt ben explicat tot! Ole tu!

    ResponElimina
  3. Toma ya! Era indubtable que sortiria una genialitat teva! Què bé que t'hagis llençat! Molt i molt xulo!

    ResponElimina
  4. Buah!! que bé que t'ho has passat!! felicitats artista!!!

    ResponElimina