Tria el teu idioma...

dissabte, 14 de setembre de 2013

Art Journal Tutorial "... life is good!"

Avui vinc amb molta energia:)
ART JOURNAL + TUTORIAL pas a pas inclòs!






I és que no hi ha res com estar sola a casa un dissabte a la tarda per dedicar-se un homenatge a una mateixa...

"...cause life is good"

Gran missatge, per una tarda de dissabte, lliure de tota obligació!



Feia temps que tenia en ment fer algun treball amb aquestes fotos de la Lola. Me la vaig trobar així al llevar-me un dia de vacances damunt del sofà....per matar-la, sí....però la culpa és meva: primer, per deixar-la posar al sofà, i segon, per haver-hi posat el dia abans la meva funda preferida.

Sigui com sigui, per menjar-se la!!! o noooo? :D



Avui he decidit imprimir aquestes fotos de la Lola juntament amb un altre d'una col·lecció posterior i que properament us ensenyaré completa amb un altre treball (....aiiii cunyi!)

Aquesta:


El meu, de la col·lecció JOUNEY de SODAlicious: "Light Sky".
si vols pots enganxar-hi retalls d'altres papers sobrants que tinguis. Un consell? No utilitzis tisores i estripa'ls amb els dits.




Ajudeu-vos d'una tarjeta de crèdit vella per escampar-lo sense pensar-s'ho massa. Si més no, sempre us ajudarà a donar volum i textura a la cartolina on hem de fer el treball. Jo no me'l deixo mai!



Aquarel·les, per posar un exemple. També podeu utilitzar segells o qualsevol cosa que se us acudeixi! Aquesta és la millor part...disfruta-la!
Jo he utilitzat la tècnica de les gotes. Mulla el teu pinzell amb aigua després de passar-lo pel color que vulguis i tira gotes amb força sobre la cartolina.




...sense por!..."Fot-li Pou!" :D

Una nova tendència que s'escampa com la pòlvora. Les polaques estàn de moda i a mi que m'agrada seguir-les... :)

Embadurna amb gesso negre el teu fons i dóna força al teu treball. Sinó t'agrada el negre, perquè no vermell, fucsia, groc o blau turquesa? Jo ho acostumo a fer amb pintures acríliques o sprays....busca i experimenta la teva millor opció! visca els colors, la força i l'alegria. I contagia al món sencer d'optimisme i felicitat...que falta els hi fa a tots plegats! ;)




Ja pots començar a enganxar amb cola (o cosint!) els trossos de paper que més et combinin amb les fotos i el missatge que vols expressar.

Només has de seguir els punts més "forts" de la cartolina per tal de donar-los protagonisme.

Jo avui he utilitzat Journal Cards de SODAlicious en blanc, negre i gris.








Acabem el treball decorant. 
Una última part que m'encanta!

Perquè els detalls ajuden a reforçar

Busca colors que contrastin alhora que combinin amb les fotos que has triat.

En aquest cas jo he seguit en la linea de les "journaling cards" de SODAlicoius amb el FORGET SHIT AND MOVE ON!


Un retall de revista que ni pinta't per la Lola, uns washi tapes a ratlles roses i llestos. No cal caregar més...


El meu ART JOURNAL ja està acabat!



Què? Us agrada?

LIFE IS GOOD

Us animo a fer-ne!

Us divertireu moltíssim...

(...ja m'ho explicareu sinó!)

Bona nit! :D



12 comentaris:

  1. Em flipa! És genial, com sempre. Tenen tanta força els teus treballs que és impossible no enganxar-s'hi. Me'l miro i me'l remito i penso: és increïble! Ets fantàstica Esther.
    Un petonàs, bonica!

    ResponElimina
  2. esther!!! es brutal... en primer lloc l energia amb les que ens dones tot detall per seguir el pas a pas... i en segon lloc, el resultat!!! Mira que l estil de les polaques em torna boja pero no acabo d atrevir me...
    un gran treball, petons!!

    ResponElimina
  3. M'agrada molt!! no coneixia el teu bloc pero em quedo!!!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Guau Esther!!! quina passada!!! m'encanta aquest art journal!! les fotos amb aquests colors queden impresionantement bé!!! Felicitacions artista!! Petons!

    ResponElimina
  5. Guau Esther!!! quina passada!!! m'encanta aquest art journal!! les fotos amb aquests colors queden impresionantement bé!!! Felicitacions artista!! Petons!

    ResponElimina
  6. Un LO espectacular igual que el tutorial.
    Petons guapa.

    ResponElimina
  7. És la pera la teva Lola, deu ser la marca de la casa, la Lola de la meva germana te el tamany d' un pony, però es pensa que és un caniche... boja com una cabra!!!!
    M' agrada molt l' energia que transmet aquest LO, l' has brodat com sempre!!
    Ptns!!

    ResponElimina
  8. quin pas a pas més clar i fàcil!! aixó es benbé atrevir-se i veig que ho has posat fàcil! Gràcies!

    ResponElimina
  9. Brutal el teu estil! No el perds ni explicant un tutorial. Molaaa! Per cert, fa temps que no feia servir el gesso negre... Ara m'han vingut ganes de fer-lo servir! Gràcies per la inspiració! Petonasos!

    ResponElimina
  10. Pretty nice post. I simply stumbnled upon your weblog
    and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your weblog
    posts. Affer all I'll be subscribing for your rss feed and I'm hoping you write again soon!


    Feel free to visit my blog post: power blogs

    ResponElimina