Tria el teu idioma...

dilluns, 21 d’octubre de 2013

Blog Hop: Click, Click!

Ens agrada el scrap, trobar-nos, organitzar crops amb qualsevol excusa, riure molt, saltar i ballar al ritme dels 10 click click d'una càmera reflex, i per què no, liar-la una altra vegada amb un BLOG HOP per recordar tots aquests moments 
....hop hop hop!!!


Ja fa més de 3 mesos que ens vam trobar a casa de la Xènia però avui és el dia escollit per publicar totes alhora una entrada homenatge a la nostra escapada furtiva.

Una crop amb tema lliure on cada una es va dedicar fer el que li venia de gust i on no van faltar els nostres moments foto-foto click- click atenció-10-de-seguides! :O


I qui són i què han publicat avui aquestes bojes cropistes?

La Xènia (xenia crafts)amb Crop Crop
 i la Leti(gigi et moi)


El repte d'aquest Blog HOp és ensenyar-vos alhora 5 versions en Layout de la nostra crop utilitzant totes les mateixes fotos i seguint alhora el mateix tutorial, que és aquest de la Corrie Jones publicat per Two Peas in a Bucket:


Si us esteu iniciant al scraps, mireu-lo perquè és molt fàcil de seguir i el resultat és realment espectacular. Animeu-vos a fer les vostres pròpies versions!

Jo ja em moro de ganes de veure les que han fet les meves "lokes"!!!

De moment, aquí teniu la meva:)






 Espero que repetim ben aviat!!!

#momentsfeliços

Petons a totes!


14 comentaris:

  1. Quines ganes que arribés aquest dia per veure les vostres interpretacions! T'ha quedat fantàstic! L'has dut totalment al teu terreny! I què dir d'aquesta gama de colors tan scrapera? Genial, bonica! Petonets!

    ResponElimina
  2. M'encanta el LO que has fet amb el teu estil, es genial!!
    Petons.

    ResponElimina
  3. Genials tots els LO, cadascun amb el seu toc, però tots preciosos!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  4. Oh!!! Esther!!! Jo també tenia ganes de veure les interpretacions!! És super divertit com cadascuna ha fet seu el Lo, estupenduuuuuuu!!! El teu es Esther 100%, m'encanta, quan vaig veure les fotos en blanc innegre ja sabia que m'agradaria, m'encanta el gesso negre, m'encanta que hagis fet servir la màquina de cosir, m'encanten els color estridents!!!!!!!!!!!! M'encantaaaaaa!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Aquestes fotos que has fet servir "se salen" Esther! M'encanta i més, el teu layout, és el teu black and white amb aquest rosa que el fa tant kuki i aquests tocs de tinta aquí i allà que fa que no necessiti res més per cobrar força!
    Feliç dilluns preciosa!!! Un petó ben fort.

    ResponElimina
  6. Muy bonito tu trabajo al igual que tus compis. besos

    ResponElimina
  7. Uooooooooooh! Què xulo, Esther!! Com m'encanta veure els layouts de totes, cadascuna amb el seu toc personal!! M'agrada molt com t'ha quedat i els colors escollits!! Negre-gris, blanc rosa?? On firmo?? jaja Genial passar les fotos a blanc i negre!
    Repetimos o qué??
    Petonàaaas!

    ResponElimina
  8. queden molt bé les fotos en blanc i negre i els tocs de rosa! bona combinació!!

    ResponElimina
  9. T'ha quedat molt xulo!!! I que bé que us ho passeu! Ens vam conèixer a l'scrapandart2, i acabo de descobrir el teu blog, m'encanta l'estil que tens, així que em quedo pel teu blog! Petons!!

    ResponElimina
  10. Definitivamente mi favorito, me ha encantado, el mejor de todos!!!

    ResponElimina
  11. Les fotos en B&N realmente tenen una força espectacular afegint-hi un altre color!!

    ResponElimina
  12. Qué chula la página!!
    El blanco y negro me gusta mucho!!
    besitos Jes

    ResponElimina
  13. Super contrast!!! entre l' Helena i tu fareu que ' agradi el rosa!!!! la meva reputació per terra!!
    M' agrada molt!!!!

    ResponElimina
  14. M'encantaaaa l'estil nòrdic!! I m'encanta la fotografia ;-o)
    Tens un regalet al meu blog: http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/2013/11/one-lovely-blog-award-premi-one-lovely.html

    ResponElimina