Tria el teu idioma...

divendres, 4 d’octubre de 2013

Nou local KdS - Crop Inauguració!


Fa unes quantes setmanes vaig rebre una molt bona notícia:

Kits de Somni per fi tindria un lloc, un raconet especial, un espai nou on aprendre, compartir, conèixer, disrutar, crear...

I a més a més a Vilanova i la Geltrú, la meva estimada ciutat i la de la de la Mireia Carbonell és clar! ...on sinó podia ser? :)

VTV i Gallina en piel!

Us podeu imaginar la meva alegria:D

Un pas endavant en un projecte que va començar La Mireia fa algo més de 5 anys i que ara, juntament amb la Xènia i gràcies a la passió i l'esforç que hi posen segueix avançant a peu ferm i superant qualsevol obstacle (que en temps de crisi mai són pocs!)

Un grup actiu dedicat al scrap i al seu univers rosa (com elles l'anomenen), carregat d'idees, de creativitat , de ganes d'avançar fent coses noves, que promet seguir donant-nos guerra organitzant crops, tallers, recollida dels kits (de somni!!)...aiaiii nervis, nervis!!

Avui anuncien la notícia al seu blog:)


I dissabte passat ho van voler cel·lebrar fent la primera crop...i jo que no me la vaig voler perdre!!
 La Xènia, La Marian, la Sara, la Sònia, la Laia i la Maño tampoc! :P Cadascuna en el seu tema i treball lliure.


Jo vaig decidir portar-me les pintures per fer-me una llibreta on anar guardant els meus arts journals. Vaig marxar cap a casa amb la portada i la contraportada acabades però quan vaig arribar a casa no podia parar....m'ho estava passant tan bé!

Dit i fet...tarda lliure per mi!!!




I vaig decidir canviar d'opinió i utilitzar l'estructura per muntar un mini amb les fotos d'un matí on a part de treballar molt dur (hehehe)...ens ho vam passar teta! Quin gran record:)

Heus aquí el resultat:






Crop Kds, les fotos, cartolines blanques, pinzells, pinturetes, plantilles, segells, retalls de revista, cameo...i a cosir!!!!

Camp de batalla a casa preparat....som-hi! 





















Felicitats Mireia, felicitats KdS!!!


...continuarà ;)

4 comentaris:

  1. Ja veis veure les tapes en directe i el teu procés de creació, però l'interior és realmente espectacular!!!!!!! Xulo, xulíssim!!!! M'encanta fer crops amb vosaltres, és una dossis d'energia scrapera al·lucinant!
    Gràcies preciosa!!! Molts petonets!

    ResponElimina
  2. És espectacular, m'encanta, quin espectacle de color. La propera m'emporto també per marranejar ;-)
    Petonets

    ResponElimina
  3. Veig una GU de GUCCI.

    aii la meva nena...... energia alliberadora i caudal d emocions

    PEtons

    ResponElimina
  4. Molt teu!!! (encara que sigui en anglès!!). M'encanta com t'ha quedat!!

    ResponElimina