Tria el teu idioma...

dilluns, 7 d’octubre de 2013

Street Art

Barcelona és una gran ciutat. 

Té força, té carisma, té personalitat pròpia. I per moltes vegades que hi vagi sempre trobo nous racons a explorar. Perdre'm pel Born, pel barri de Gràcia, menjar i passejar amb els amics pels carrers de la la Barceloneta....

Una ciutat plena d'art i d'artistes anònims que s'expressen a través de l'art que fan al carrer. És l' STREET ART


A mi m'agrada la fotografia (...seré sincera, em torna boja). Si vaig pel carrer i no porto la càmera acabo sempre colapsant el mòbil amb fotos aparentment tontes que al final són sempre les que més m'agraden...no sé per què. És el meu street art!

Un bon exemple seria la foto que he utilitzat (i duplicada en dos mides diferents) per fer aquesta pàgina (LO) 30 x 30 cm. Està feta en moviment i amb el mòbil. No em digueu que no és autèntica (sense dir res més del protagonista....mmmmmm...)

Fent un mix de tot plegat, així he titulat el meu nou treball:

"STREET ART"
Monuments que es passegen pel carrer 







walking monument...

:P

9 comentaris:

  1. Què bé queda això de posar dues fotos superposades de diferents mides. Fa resaltar el teu monument! Jajajaja! La combinació de colors forts amb blanc és molt teva i li dóna moltíssima personalitat als treballs.
    Un cop més, genial, Esther!
    Petonets.

    ResponElimina
  2. Jajaj
    Quina foto més xula! T'ha quedat molt artística. :D Un conjunt genial amb el layout.
    A mi també m'agraden les fotos, cada cop més! Hauriem de fer una quedada per passejar i disparar fotos!
    Petonets

    ResponElimina
  3. Me encanta ese LO, sus colores y esa foto.......genial
    Un beso guapa!!!

    ResponElimina
  4. Como tanto desorden puede quedar tan perfecto???? Me encanta Esther, como cada cosa que haces!

    ResponElimina
  5. Molt xula Esther!! m'agraden els colors i la foto!

    ResponElimina
  6. Uauuu Esther! M'encanta el LO. Fantàstic! ets una artista. Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina