Tria el teu idioma...

dissabte, 23 de novembre de 2013

Fes els teus propis "washi tapes"

Què ens passa amb els washi tapes?

Per què ens agraden tant?

Per què per molts que en tinguem sempre en volem més?

Per què, per què, per quèeeeeeee???




Als tallers de #scrapANDart2 se'm va obrir el cel quan la Nulka (SODAlicious) ens va ensenyar el fàcil que era fer-ne un de casssolà al gust i "antojo" del moment :D

Avui compartiré la bona nova amb vosaltres.

Pels (o les) que encara no ho sapigueu, no tinc cap dubte que el primer que fareu al acabar de llegir aquest post és provar-ho.

…són 3 minuts, incrèdules! :P






YEAH!;)

Esther

2 comentaris:

  1. gràcies per compartir-ho! a fer washi tapes com a boges! jajaja

    ResponElimina
  2. Gràcies per compartir!! estic a l'oficina però... tinc celo, tinc diaris... vamos sí que vaig a probar sí!!!!!!!!!

    ResponElimina