Tria el teu idioma...

divendres, 22 de novembre de 2013

ROSA VERDOSA ens proposa: 3 REQUISITS --> 1 MINI

La Isis, la nostra Rosa Verdosa, ens ha organitzat aquest mes de novembre un repte molt divertit al seu blog. El títol, ho diu tot: 


No m'he pogut ressistir a participar-hi i aquesta és la meva aportació:)


He intentat utilitzar només material que tots tenim per casa, reciclant-lo i transformant-lo al que he necessitat per fer el mini.

1.- Les tapes són de cartró que he retallat d'una caixa i pelat amb els dits.

2.- Les pàgines són sobres blancs que he decorat amb diverses tintes de colors blau, groc i negre.

3.- El "washi tapes" són casolans (en breu us penjaré una petita entrada per a que pogueu fer-los vosaltres també).

4.- Per decorar he retallat formes amb pàgines de llibre vell, he utilitzat botons, pàgines de llibreta i he tallat trossos de caixes d'ou.

5.- Les fotos estan cosides (no enganxades) a les pàgines.

6.- Finalment tot està simplement encuadernat amb un sol forat i un parell de cordills.


El tema: el mes de novembre amb la meva petita gran familia:)









Espero que us hagi agradat i que us serveixi també d'inspiració al igual que tots els fantàstics treballs que també estan participant al mateix repte i que podeu trobar enllaçats al blog de Rosa Verdosa.

Ho teniu tot aquí

Si t'animes encara tens temps de fer el teu fins el 30 de novembre:)

Jo m'ho he passat teta!!!! 
Moltes gràcies per aquesta iniciativa Isis :D

Bon cap de setmana a tothom!


Esther


8 comentaris:

  1. ¡¡está genial!! me encanta... todo! la forma de coser las fotos me parece súper original, espero que no te importe si algún día te la copio, jejeje y me gusta también mucho como has decorado las páginas con el texto
    besos
    cris
    lalchimisteartisane.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Super chulo Esther!! Me chiflan los colores y todas esas costuras!!

    ResponElimina
  3. Esther, m'agrada TOT! M'agrada l'encuadernació, m'agraden els colors que queden súper bé smb les fotos, m'agrada que hagas reciclar, m'agrada com has cosió les fotos i m'agraden el detalla casolans!!!!!!

    Espectacular!!!!!!!! No podia ser d'una altra manera!!!!

    ResponElimina
  4. Vaya crack. M encanta amoret!! els teus requisits OLE TU! visca el material reciclat, i l has convertit la mar de bé.Es un dels minis amb més encant que he vist mai! I la Lolita i vosaltres hi contribuiu...
    LOVE!!!! ARTISTA!

    ResponElimina
  5. Me encanta!!!! Hemos coincidido en el tamaño del mini y en el cartón, jajaja!!! Me gusta muchísimo cómo lo has decorado, lo de coser las fotos es genial, me chifla!!!

    ResponElimina
  6. O.O al·lucinada, com sempre, sóc fan incondicional! no hi puc afegir res mes. #depastademoniato

    ResponElimina