Tria el teu idioma...

dimarts, 26 de novembre de 2013

#ScrapANDart2 - NULKA - "This is what I love"

Clean & Simple

…és a dir, més senzill impossible!

Així havia de ser el layout que ens va ensenyar a fer la Nulka (Sodalicious)al ScrapANDart2 i així és com m'ha quedat a mi:)






Papers i material de SODAlicious de les col·leccions JOURNEY i WHOO LIVES HERE


Una de les pàgines 30 x 30 que més m'agraden de totes les que he fet durant temps.

No només pel resultat sinó pel missatge que hi he inclòs:

"This is what I love"
Això és el que jo +++ m'estimo!


A que mola?

;D




7 comentaris:

  1. Simplement genial Esthe!!
    M'encanta com has posat les fotografies, deixant l'espai blanc a sota el full, queda espectacular.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Sí que mola sí! super senzill però a la vegada ple de significat i és molt "elegant" jugar amb blancs i negres! m'encanta!

    ResponElimina
  3. Sí!! me encanta guapa ^^ B&N y el toc de blau. El missatge genial i les fotos tb.♥ Petons

    ResponElimina
  4. És xulíssima!!!! I no has fet servir gesso.... QUÈ FORT!!!! Jajajaja!

    ResponElimina
  5. Uau Esther, amb lo minimal que sóc només puc dir que simplement m'encantaaaaaa !!!!

    ResponElimina