Tria el teu idioma...

diumenge, 1 de desembre de 2013

Postals de Nadal fàcils…fent proves

Hem encetat nou mes i ja tenim aquí
 el desembre FUM FUM FUM!! 

Amb els Nadals a punt d'arribar, la Marta (la meva germana petita) i jo hem decidit trobar-nos aquesta tarda per començar a fer proves amb les postals de Nadal d'aquest any.

La idea era fer-ne varies de diferents, que fóssin fàcils, originals, ràpides i sobretot econòmiques…n'hem de fer una bona pila!

I hem començat la tarda xafardenjant Pinterest i alguns dels nostres blogs d'scrap preferits. 

Finalment aquestes són les tres muses que ens han inspirat:

La INGE de BloGbloM, amb una postal xulíssima d'un arbre de Nadal fet emb trossos de paper. La trobareu aquí

Aquesta és l'interpretació que ha fet la Marta:


La següent musa ha estat la ISIS (Rosa Verdosa)amb una postal que va fer l'any passat. Increiblement senzilla i resultona a la vegada. La poder trobar aquí

I aquesta és la que ha fet la Marta… a mi, personalment m'encanta!



I finalment una postal de la XÈNIA (Xènia Craftsque també és de l'any passat i que trobareu aquí juntament amb una bona pila més d'exemples i altres entrades amb més postals la mar de boniques. 

La Marta s'ho ha passat pipa fent-la, mireu quin resultat:



A més ha estat practicant (hehehe…) amb la màquina de cosir per dona'ls hi a totes un acabat molt més personal.

 Són xules oi?

I mentre ella feia les seves jo m'he dedicat a fer-ne un parell una mica més alternatives. 

Us les ensenyo també:




Encara ens queda molta feina a fer però de moment hem passat una tarda molt i molt divertida

:D

Postaletes de Nadal en marxa senyors!



Feliç mes de desembre a tothom!


Marta & Esther

7 comentaris:

  1. Totes les postals són fantàstiques Montse i Esther!! no sabris quina triar.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Son todas chulisimas Esther!!! Las dos ultimas super cañeras!!

    ResponElimina
  3. buaah! què xules!! m'encanten, Esther!! Les de la teva germana i les teves!
    Esteu on fire!! :DD
    Petonasos

    ResponElimina
  4. la meva preferida... l' arbre... m' encanta!!!
    m' ha fet gràcia la dels botons la vaig veure a pinterest l' any passat i l' he reciclada per una taller amb peques que faré dissabte!!! és que és tant bonica com fàcil!!!!
    Genials les postals!!! un petonàs!!

    ResponElimina
  5. Aquestes germanes Ayala són unes artistes! M'encanten! Estic per enviar-vos la meva adreça per tenir-ne una al menys! ;)
    Petontes

    ResponElimina
  6. Nena, està clar que això és cosa de familia, no? Quines artistas!!!!! La vostra interpretació és 1000 vegades millor. M'encanten les vostres postaletes!!! Totes i cadascuna d'elles!!!!!!!!!
    Visca l'scrap entre germanes, ja la tenim casi enganxada a la petita, eh?

    ResponElimina
  7. Your cards are really lovely!
    Kind greetings from Austria!

    ResponElimina