Tria el teu idioma...

dimecres, 11 de desembre de 2013

#ScrapANDart2 - MUMKAA - "Toi"


Dels 5 tallers que vam fer al #scrapANDart2 de KdS, aquest és el que més em va agradar.

La MUMKAA (Magda Bolinska) ens va ensenyar a fer un mini que és TOTAL!

L'estructura, ben senzilla: està feta amb 7 sobres blancs i encuardernat amb la típica cinta de "carrocero" groga que jo sempre havia fet servir per encitar les parets de casa abans de pintar-les :O

La resta, tot de retalls i sobrants de papers, tiquets de qualsevol tipus, gomets, segells, tinta negra, gesso,…

El resultat, original és poc. 

Aquí teniu el meu, un remember als TOI dels bollycao que els de la meva generació tots hem col·leccionat segur! de petits. Us en recordeu, oi?

Toi fatal!!! :D

"Toi"
"Toi To Loko"
"Toi Fadao"
"Toi Mu Sesy"
"Toi To Herio"
"Tamo Encuñao"

Em moro de la risa cada vegada que miro aquestes fotos i me'n recordo d'aquella tarda de setembre que les vam fer. 

No podien anar a parar a millor lloc que en un àlbum com aquest.

Quin parell de cuñis pallasos estem fets nosatres dos;D 



"I Tu Komo Ta?"  :D

...i per molts anys segueix sent així!!

Bona nit!

:P

13 comentaris:

  1. esther tu y tu cuñado soys geniales, que cracks... una maravilla de verdad!

    ResponElimina
  2. Jajaja Esther les fotos són ben divertides i l'etil de l'àlbum brutaaal
    Cristina

    ResponElimina
  3. Toi asombraaaa!! i toi triste.... per no haver pogut anar quina enveja de les coses tan xules que vas fer!!!!
    Petons

    ResponElimina
  4. Jajaja que chulo Esther!! Me acuerdo de los Toi y es que lo habeis clavado!! El album como estilo es una pasada, super original!!

    ResponElimina
  5. És geniaaaaaaaal! No em cansaré de repetir-ho!!
    Petonasos guapa!!

    ResponElimina
  6. Toi flipá! Les fotos són genials i el mini una passada. Esther, ets la monda lironda!
    Petonets

    ResponElimina
  7. A mi también fue el que más me gustó de hacer, lo pasé genial !! Te quedó espectacular, me encanta el tuyo !! Aver si subo el mio de una vez jaja Un besotee !
    Isa

    ResponElimina
  8. :D:D:D:D

    cada treball em sorprèn i agrada més!

    ResponElimina
  9. Genial genial genial Esther! M'encanta!!! Una abraçada i bones festes! Montse lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  10. Esther, las fotos muy divertidas y el mini ¡¡¡una pasada de chulo, increíble!!! que envidia sana nos das de los talleres, los próximos no nos los perdemos!!

    Beatriz y Lorena

    ResponElimina
  11. I absolutely love the way you did this album!! <3

    ResponElimina