Tria el teu idioma...

dilluns, 27 de gener de 2014

Art Journal Challenge nº43 #tarjet

Com ja és costum, cada 15 dies SODAlicious ens proposa un nou repte d'Art Journal.

Què necessites per participar-hi?

  • Una taula buida (difícil, no? gairebé impossible!) o un raconet que estigui ben recollidet;)
  • Una llibreta. Jo faig servir aquestes:



  • Tres materials bàsics (per mi!): Boli o retolador, Gesso, Tintes
  • També pots ajudar-te tenir: pinzells, aquarel·les, unes quantes revistes per retallar i fer algun collage, plantilles, restes de papers mal tallats, segells, fils, cordills,…penseu que qualsevol cosa aparetment "inútil" us pot arribar a ser molt més útil del que us penseu:)
  • Ment en blanc
  • Ganes de deixar-te portar per un tema. Quin? Segueix llegint:)

Què et proporciona SODAlicious?
  • El tema!
  • La inspiració del seu equip de disseny per tenir exemples.
  • L'oportunitat de participar en el proper repte d'Art Journal Challenge com a membre de l'equip de disseny. Toma ya!!! :D


Què més vols? ;D

No és gens difícil i com a mínim t'ho passes pipa jugant i practicant coses noves;)

La imaginació no té límts i és curiós veure com un mateix tema o paraula provoca reaccions tan diferents en cadascun de nosaltres.

Mola! :)


T'atreveixes amb l'últim? És el número #43





I el tema:

CEL (polonès) 
TARGET (anglès)
FITA, PROPÒSIT, OBJECTIU (català)



Aquí us deixo amb la meva interpretació que podria interpretar-se perfectament com que aquest 2014 tinc unes ganes immenses de menjar-me el món senceeeer!!!(tranquils, que m'he posat un casc per si en la meva bona causa m'empotro contra alguna paret…esperem que no!:P)


Silueta de la noia amb skate extreta de la revista THE BALDE nº 70


Espavileu que teniu fins aquest dijous dia 30 de gener per participar penjant al blog de SODAlicious la vostra interpretació.


Bona inspiració i molta sort per tothom!


Esther;)

3 comentaris:

  1. Ja l'he vist al blog de Soda i em sembla genial!!! De veritat que és una passada!!! Jo no sabría per on començar... La meva ment oberta no sap fer art journaling! :P

    ResponElimina
  2. Requetexulíssim! A veure si un dia m'animo a seguir els reptes artjournaleros!

    ResponElimina