Tria el teu idioma...

diumenge, 26 de gener de 2014

SODAlbum #Desembre

I jo em pregunto...

Quantes vegades us haurà passat que comenceu a fer fotos a tort i a dret de tot allò que us crida l'atenció per "tonto" que sembli?


Una porta blava...


Unes gotes de pluja desde el vidre del cotxe...


Un vidre glaçat de bon matí...


Una corda plena de mugre que s'atança en una paret...


Un culet i unes cames que em fan tornar boja i que m'animen a seguir-les... ;)


Molta gent pot pensar que són fotos sense sentit però segur que quan veieu les vostres us fan recordar un moment de pau i tranquilitat, un instant feliç de les vostres últimes vacances ó fins i tot un record personal i molt íntim que ningú més que vosaltres sabria interpretar. 

Aiiiiii si algunes fotos parléssin… :P

Fotos com aquestes són les que vaig triar jo per fer l' àlbum de les meves últimes vacances. Una escapada a la Cerdanya que porta per títol DESEMBRE.




Potser molts de vosaltres ja l'heu vist perquè aquest àlbum ha estat també la meva primera aportació al blog de SODAlicious com a integrant del nou equip de disseny 2014:)

Us deixo l'enllaç aquí


I us animo a fer-ne algun d'aquest tipus. No és gens complicat!

Us en faig cinc cèntims:


  • Estructura básica amb tapes de cartró, dues anelles i fulls interiors de 14x18. Si us fa mandra tallar i fer forats teniu el SODAlbum de la col·lecció Crossed My Mind que ja ve en aquestes mides i estructura;)




  • Com que les fotos han de ser les protagonistas del nostre superalbum no busqueu decoracions massa complicades. Estampeu algun segell, apliqueu sprai amb alguna plantilla, enganxeu alguna peça de fusta o utilitzeu la màquina de cosir per fer alguna puntada "a lo loco". Les lletres, sinó en teniu, retalleu-les d'alguna revista i munteu-les mode collage.

  • El resultat...


:D



Us hi enganxareu…vinga fer albums!

Jo ja em moro de ganes de començar-ne un altre:)

Bona nit i feliç setmaneta!!!


Esther

5 comentaris:

  1. Una passada d'àlbum!! I tens tota la raó amb el que dius de les fotos, sovint passem per alt aquests petits moments aparentment sense sentit, però que acaben desencadenant històries i molt bons records! Petons!!

    ResponElimina
  2. És xúlissim aquest àlbum... Molen les fotos que expressen emocions o el que sigui... Qualsevol detall que et cridi l'atenció ja vol dir alguna cosa!
    Llibertat fotográfica! jajaj
    Petonàs!

    ResponElimina
  3. Uauuuuuuuuuuuuuuuu quin àlbum!!!!!! M'encanta!!!

    ResponElimina
  4. M'encanta com jugues amb els colors, fent-ne resaltar un... Et queda genial! El mini és una passada!

    ResponElimina
  5. Esther.............. què especial que ets!!!!!!!!!!!!!!!!! m'encantes!! amb aquesta sensibilitat... han de sortir uns blends ............ millors que chanel! ;)

    ResponElimina